tevens gemeld bij Tinypic, ik heb nooit toestemming gegevenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk eens gerechtigheid, miss dat ie de foto weggooit en er nooit meer over begint......![]()
gefonduhquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heb ik ook niet meer
geponied door Moozy
quote:
oeh ik heb medestandersquote:
nu gaan ze ineens zielig doen, in klaagbaak, dat ie eerst een waarschuwing moest krijgen enzo,quote:
Ik help t je hopen...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk eens gerechtigheid, miss dat ie de foto weggooit en er nooit meer over begint......![]()
maar ze vergeten dat ie het gewoon al voor de 4e of 5e keer doet...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nu gaan ze ineens zielig doen, in klaagbaak, dat ie eerst een waarschuwing moest krijgen enzo,
wat een stakkers
Gewoon doodzwijgen. We hebben het er hier ook al veel te lang over nu.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ze vergeten dat ie het gewoon al voor de 4e of 5e keer doet...
volgende keer stuur ik pm's want TR's kan ik niet terugzoeken en die heb ik toen ter tijd echt wel gemaakt...
je wilt niet weten hoe vaak ik zelfs in die TR gevraagd heb om mij iets te laten weten..
lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon doodzwijgen. We hebben het er hier ook al veel te lang over nu.
KOFFIE!!!!
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
maar wel zaagmans
nog 2,5 dag arbeiten
Vrijdag weer.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker koppie koffie in de trein![]()
[ afbeelding ]
Ach, de laatste tijd gaat het wel redelijk goed eigenlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik ontwijk treinen...
Treinen zijn eng! (en komen nooit op tijd)
De laatste keer dat ik er 1 nam kwam die nooit aanquote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ach, de laatste tijd gaat het wel redelijk goed eigenlijk.
Mag ook weleens gezegd worden.
Het GVB en Connexxion zijn veeeeeeel erger!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef skitzin het volgende:
Ik ontwijk treinen...
preciesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik ontwijk treinen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |