September 2010 in 2009 zaten we in de Apenheulquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HUPPELTJE
[..]
Toen zat ik dus in Malta, kbedoelde toekomstige meeting
[..]
Wij 2?
Ja doos in September gaan we naar de eftelingquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HUPPELTJE
[..]
Toen zat ik dus in Malta, kbedoelde toekomstige meeting
[..]
Wij 2?
Euww=P Maar das nog zover wegquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
September 2010 in 2009 zaten we in de Apenheul
Nee, ik had het over die afgezaagde OP van je.quote:
En as zondag in Amsterdamquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doos in September gaan we naar de efteling
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die afgezaagde OP van je.
Kutquote:
Kud, naar die meet kan ik niet, dit weekend mag ik ff niet weg, shitzoooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Myraela het volgende:
25 april 2010: (mini-) Meet in Amsterdam
Zal ik je mama even bellen of ze dat weekje thuisblijven een week kan uitstellenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
KutIk was afgelopen weekend al in Amsterdam, en weken daarvoor was 'k ook al foetsie van huis, ik moet van m'n ouders is weekje thuis zijn
hmm ik heb pech
kan ik helaas niet bij zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Myraela het volgende:
25 april 2010: (mini-) Meet in Amsterdam
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
Efteling, ik doe mee.
Met Myraela in de Droomvlucht
niet gezien waar ging het over?quote:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
Dat gaat helaas niet lukken, hun besluit staat behoorlijk vastquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je mama even bellen of ze dat weekje thuisblijven een week kan uitstellen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
Efteling, ik doe mee.
Met Myraela in de Droomvlucht
Waarrrrrr en wanneer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Doen wij geen vooraf meet ergens meer![]()
?
Ik zoek me al rot op joeptjoepquote:
Een vrijdag dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aaahm, Rotterdam ergens in een weekend of een vrijdag als het warm is?
Ik ga 10 keer in het schommelschip, puur zodat ik op je kan kotsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe je dan wel een beetje aardig?
ik wacht geduldig afquote:
Aahm, komend weekend kan dus niet, weekend erna is konginnedag en dus geen optie, weekend erna zit ik in maltaquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga 10 keer in het schommelschip, puur zodat ik op je kan kotsen.
Ik! Ik! Ik!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Wie gaat er dan mee huppelen in het sprookjesbos?
Alleen als je mij beschermt want ik vind dat engquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Wie gaat er dan mee huppelen in het sprookjesbos?
Ja tering. We kijken nog.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aahm, komend weekend kan dus niet, weekend erna is konginnedag en dus geen optie, weekend erna zit ik in maltaen weekend daarna dan
?
14e dus ofz=P of ergens in meivakantie in die week er nog na is=pquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aahm, komend weekend kan dus niet, weekend erna is konginnedag en dus geen optie, weekend erna zit ik in maltaen weekend daarna dan
?
Lekkere chickies bij je in de trein/bus?quote:
Ik kan niet zo ver van te voren plannen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
14e dus ofz=P of ergens in meivakantie in die week er nog na is=p
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen als je mij beschermt want ik vind dat eng
Okequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet zo ver van te voren plannen.Roep tegen die tijd maar.
Nog niet gespot. Helaasch.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekkere chickies bij je in de trein/bus?
dank jequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal je handje vasthouden in het spookslot hoor
Ik kan er 10 keer in zonder te kotsen. Maar ik gooi je met plezier uit de achtbaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga 10 keer in het schommelschip, puur zodat ik op je kan kotsen.
Heb jij dan een bikini aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
MENSEN! Ik wil wel met z'n alle in die waterbaan dat je in zo'n band zit.
Ja en lekker nat worden zeker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Helaas kan je maar met 6 in zo'n dingquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
nee joh.. een wit t-shirtquote:
Je komt dan ook soppend uit de droomvlucht hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Dat is inderdaad een zeldzaamheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, Timmmmmmmmmmm op een meet. Ik voel mij verplicht daaarbij te zijn.
Wat voor filmpjes wil jij kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Gloeiende waarom kan ik dat filmpje niet terugvinden
Geen ideequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm, hoe wil jij dan van een waterglijbaan gaan in een zwembad, of bedoel je in de efteling ofz in een waterbaanquote:
Ik was 2 weken geleden in de efteling in de Piranha, ik had een regenpak aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ging zondag in duinrell ook in zoiets dat je nat kan worden. Zat ik daar met een vriendin met onze badhanddoeken over ons heen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden in de efteling in de Piranha, ik had een regenpak aan
waar ging het over dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)Editie_NL_s1_a78.xml vanaf 14 minuut en 6 seconden
es kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)Editie_NL_s1_a78.xml vanaf 14 minuut en 6 seconden
Is niet te beschrijven, kijk maarquote:
Ik zal alleen begin ff, en ik zag Editie NL, of gebeurt er op die 14:06 iets heel bijzonders:o ?quote:
JA EEN LEUK FILMPJE!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zal alleen begin ff, en ik zag Editie NL, of gebeurt er op die 14:06 iets heel bijzonders:o ?
Negers.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet te beschrijven, kijk maar
[..]
oow mijn god dat gejank wat vreselijkquote:
Depridag, Bart mag dood neervallen, je kent ;t wel.quote:
Is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Depridag, Bart mag dood neervallen, je kent ;t wel.
Geweldig tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow mijn god dat gejank wat vreselijk
zon dag waarop niks en niemand wat goeds kan doen en dat alles kut isquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Depridag, Bart mag dood neervallen, je kent ;t wel.
Bestaan die dan op FOK!?quote:
Laatste paar dagen al.quote:
dat welquote:
En je nergens zin in hebt jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
zon dag waarop niks en niemand wat goeds kan doen en dat alles kut is
herkenbaar meestal heb ik dat op woensdagquote:
Bart is stom, sterfdag van goede vriend, en ik haat iedereen.quote:
UncleErnie.quote:
Waarom op woensdag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
herkenbaar meestal heb ik dat op woensdag
Erniequote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:49 schreef Elmostyle het volgende:
Trwns in Amsterdam had ik een geniale Taxi chauf ontmoet joh
Ik zat in de taxi met 2 anderen, waarvan 1 riep "HEee een lekker ding in die taxi naast ons", dus ik natuurlijk meteen kijken. Alleen daar zat alleen een taxi chauffeur van Marokkaanse afkomst, dus ik roep terug naar die gozer "Heew, dat is gewoon een marokkaan man?". Toen keek ik naar m'n eigen taxi chauffeur, en had ik iets van shiiiiiit
Vervolgens schiet die keihard in de lach, doet m'n raampje open(die ook aan de kant van die andere taxi zat), en roept naar die marrokaanse taxichauf "HEEE SWA, DIE GOZER ACHTERIN DIE VIND DAT JIJ EEN MOOIE BAARD HEBT MAN" blabla, en dan sjeest die keihard al lachend weg
Ik zat in de taxi met 2 anderen, waarvan 1 riep "HEee een lekker ding in die taxi naast ons", dus ik natuurlijk meteen kijken. Alleen daar zat alleen een taxi chauffeur van Marokkaanse afkomst, dus ik roep terug naar die gozer "Heew, dat is gewoon een marokkaan man?". Toen keek ik naar m'n eigen taxi chauffeur, en had ik iets van shiiiiiit
Vervolgens schiet die keihard in de lach, doet m'n raampje open(die ook aan de kant van die andere taxi zat), en roept naar die marrokaanse taxichauf "HEEE SWA, DIE GOZER ACHTERIN DIE VIND DAT JIJ EEN MOOIE BAARD HEBT MAN" blabla, en dan sjeest die keihard al lachend weg
aha, gewoon niet je dag, maar prijsuitreiking? waar voor?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart is stom, sterfdag van goede vriend, en ik haat iedereen.
Oh, en ik moet over een half uurtje naar Leeuwarden voor een prijsuitreiking
geeen idee maar op woensdag ben ik meestal bloed chagerijnigquote:
Foeiquote:
Ik juist op maandagquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee maar op woensdag ben ik meestal bloed chagerijnig
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik juist op maandag
En een goede edoch rustige avond @de users hier
Ik vond Ernie wel jouw tofste kloon.quote:
Ik ga toch niet in een bikini naar een meeting.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
FoeiSamenvatting:
Bij onze 2-meet moet jij een bikini aandoen, en gaan we samen b&j en drank eten/ drinken
Gedwongen meegedaan aan een schrijfwedstrijd, vanavond hoor ik of ik win maar ik wil helemaal niet winnen want dan moet ik voordragenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
aha, gewoon niet je dag, maar prijsuitreiking? waar voor?
You rang?quote:
Mariomattie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik juist op maandag
En een goede edoch rustige avond toegewenst @de users hier
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gedwongen meegedaan aan een schrijfwedstrijd, vanavond hoor ik of ik win maar ik wil helemaal niet winnen want dan moet ik voordragen
Naar een meet met mij toch welquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een bikini naar een meeting.Geloof me, dat wil je niet.
Inderdaad, liever zonder bikiniquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een bikini naar een meeting.Geloof me, dat wil je niet.
had je dan niet gewoon een slecht verhaal kunnen schrijven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gedwongen meegedaan aan een schrijfwedstrijd, vanavond hoor ik of ik win maar ik wil helemaal niet winnen want dan moet ik voordragen
Kloonquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond Ernie wel jouw tofste kloon.
Wie heeft je gedwongen dan? Ik wil hem wel voordragen voor jequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer kan je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Maar myraela, wanneer gaan wij nou meeten?
SLAPENquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom zeggen al die mensen in kookprogramma's dat de keuken de favoriete plek in huis is. Een slaapkamer is toch leuker.
Okay. Deal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkeDan houden we 't maar bij B&J en Drank en gewoon alleen seksistische verhaaltjes oke
?
Je kan door het hele huis leuke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom zeggen al die mensen in kookprogramma's dat de keuken de favoriete plek in huis is. Een slaapkamer is toch leuker.
Ik heb een liefde voor fotografie. dat klinkt beter dan passie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef UncleErnie het volgende:
Mensen die over hun "passie" praten vind ik erger. Kan je tegenwoordig niet gewoon een hobbie hebben?
Hobbiequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:57 schreef UncleErnie het volgende:
Mensen die over hun "passie" praten vind ik erger. Kan je tegenwoordig niet gewoon een hobbie hebben?
Vanaf morgen wanneer je wil. Dan gaan we afspreken in Rotterdam op het terras.quote:
Dat klinkt net als een relatie, liefde voor fotografiequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een liefde voor fotografie. dat klinkt beter dan passie.
Ik heb geen geld meer. Na mijn stufi graag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanaf morgen wanneer je wil. Dan gaan we afspreken in Rotterdam op het terras.
Die lens is een beetje dik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat klinkt net als een relatie, liefde voor fotografieAlsof je de telelens bij jezelf naar binnen douwt voor stimulatie
?
Niet iedereen is zo ruimdenkend als jijquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kan door het hele huis leuke dingen doen hoor
Lieve kleine negermeisjes vastbinden aan je keukenkastje is toch wel beperkt tot de keuken hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kan door het hele huis leuke dingen doen hoor
Kunnen we niet eerst gewoon beginnen met spelenquote:
JA!quote:
Maar ik ben proproefdier, wat dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
http://proefdiervrij.nl/fotomozaiek
Nog meer mensen die foto willen uploaden voor proefdiervrijactiedingust
Op een hotFOK!date betaal ik toch, poepsiequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer. Na mijn stufi graag.
Niet iedereen heeft een huis zo klein dat je in 4 stappen van slaapkamer via keuken en woonkamer in de badkamer staatquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ruimdenken a.ls jij
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kunnen we niet eerst gewoon beginnen met spelenAnders ben jij nog droog, en dat is dan minder leuk voor je
(GOED HE, IK DENK MEE
)
Ze brak los.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve kleine negermeisjes vastbinden aan je keukenkastje is toch wel beperkt tot de keuken hoor
quote:
Vriend van me.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie heeft je gedwongen dan? Ik wil hem wel voordragen voor je
Groot gelijkquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een huis zo klein dat je in 4 stappen van slaapkamer via keuken en woonkamer in de badkamer staat
We hadden wel speciaal voor jou een andere hoes om de bank gedaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo ruimdenkend als jij
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve kleine negermeisjes vastbinden aan je keukenkastje is toch wel beperkt tot de keuken hoor
Ik ben blij dat zelfs mijn hok groter is als wat jij omschrijftquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een huis zo klein dat je in 4 stappen van slaapkamer via keuken en woonkamer in de badkamer staat
Het is alsnog niet grootquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zelfs mijn hok groter is als wat jij omschrijft
Wat zal het schelen. 3 stappen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat zelfs mijn hok groter is als wat jij omschrijft
waar gaat je verhaal over dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriend van me.
Zorg dat je tussen 8 en half 9 in Leeuwarden bent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Hmm, dat klinkt negatief
Jij gaat meteen voor de keiharde neuqsex zonder eerst gespeeld te hebben
? Oke :d
Vertel ik nietquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
We hadden wel speciaal voor jou een andere hoes om de bank gedaan
3 keer zo veel ja.quote:
Ga je ook delen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Ik ga ff taart halen
Is goed schat. Het is iig wel lekker knus.quote:
Had je liever de seksvlekken gezien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Ik ga ff taart halen
Jawel das leukquote:
Wanneer kom je het brengen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed schat. Het is iig wel lekker knus.
Ik zag vandaag iets bij V&D en ik moest direct aan jou denken. Het was zo kleurig en fleurig
flauwerdquote:
Je verjaardag?quote:
Weet ik. Ik wil er zo ook niet heen, maar ik moet.quote:
je hebt stemproblemen en bent ziek je kan nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wil er zo ook niet heen, maar ik moet.
Pagina 8 alquote:
Ja maar dan hoor ik ook niet of ik wat win. Terwijl ik niet eens wil winnen omdat ik dan moet voordragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
je hebt stemproblemen en bent ziek je kan niet
Pagina 2 pas.quote:
Doe beter 50 posts per pagina instellen johquote:
100 pppquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Doe beter 50 posts per pagina instellen johdan hoef je minder vaak naar volgende pagina te gaan
is dat voordragen je prijs of wat kan je winnen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor ik ook niet of ik wat win. Terwijl ik niet eens wil winnen omdat ik dan moet voordragen.
boekenbonnen twv 250, 150 of 75 euri;s.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
is dat voordragen je prijs of wat kan je winnen?
Ik niet, ik ga plassen, veel te hoge hakken aandoen, m;n crap bij elkaar zoeken en de auto in duiken.quote:
Sterkte ik zal aan je denkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga plassen, veel te hoge hakken aandoen, m;n crap bij elkaar zoeken en de auto in duiken.
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga plassen, veel te hoge hakken aandoen, m;n crap bij elkaar zoeken en de auto in duiken.
ikkequote:
dat is niet verkeerd die heb ik er zo doorheenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
boekenbonnen twv 250, 150 of 75 euri;s.
fuuuuu daar moet ik nog wat voor verzinnenquote:
Ik al wel, moet het alleen nog kopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
fuuuuu daar moet ik nog wat voor verzinnen
ik vind het ieder jaar moeilijker wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik al wel, moet het alleen nog kopen
Ik meestal ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het ieder jaar moeilijker worden
nou ja denk dat ik der maar een parfumetje geefquote:
Dan blijft de vraag: welke.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja denk dat ik der maar een parfumetje geef
Wanneer is dat?quote:
ooow dat verzin ik daar ter plekke welquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag: welke.
Ook weer zo'n dilemma.
http://www.vulva-original.com/en/#/home/quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag: welke.
Ook weer zo'n dilemma.
9 meiquote:
whehehe dan zie ik mijn ouders sowieso welquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt moorkoppen uit
Voor wie het niet lekker vind heeft pech
Lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
jammiequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaagd voor mijn theoriequote:
wat voor vragen had je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geslaagd voor mijn theorie
edit: zorg en welzijn niveau 2 (echt die vragen) om te janken zo triest
Hoe maak je schoon:quote:
Ik heb mijn vriend vandaag even op subtiele wijze duidelijk gemaakt dat het bijna moederdag isquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook mama, maar ik heb mijn kadootjes al
Boven naar beneden en van achter naar voorquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe maak je schoon:
A van links naar rechts
B van rechts naar links
C van boven naar beneden
D van beneden naar boven
Om maar even een voorbeeld te noemen
Hoezo, vergeet hij het anders?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend vandaag even op subtiele wijze duidelijk gemaakt dat het bijna moederdag is
te simpel ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe maak je schoon:
A van links naar rechts
B van rechts naar links
C van boven naar beneden
D van beneden naar boven
Om maar even een voorbeeld te noemen
en van schoon naar vuilquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boven naar beneden en van achter naar voor
Ja en dat zijn mama dan niks krijgt vind ik niet erg. Maar als hij het vergeet wil dat zeggen dat ie ook niet met huppelkind de stad in gaat voor mijquote:
Ik ben donderdag 3 jaar samen met mijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en dat zijn mama dan niks krijgt vind ik niet erg. Maar als hij het vergeet wil dat zeggen dat ie ook niet met huppelkind de stad in gaat voor mij
* Gotrick gaat opzoek naar de koelkast...quote:
Dan zeg je: Mam je hebt mij toch, ik ben al een kadootje an sichquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
ik ga denk ik toch echt maar eens voorstellen om moederdag bij ons af te schaffen
want?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
ik ga denk ik toch echt maar eens voorstellen om moederdag bij ons af te schaffen
Kut, wanneer is het moederdag? toch niet morgen ofzo he?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
omdat ik onvoorwaardelijk van mijn moeder hou en dit ook toon vind ik die ene dag in het jaar belachelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
En ze heeft natuurlijk al een verjaardagquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat ik onvoorwaardelijk van mijn moeder hou en dit ook toon vind ik die ene dag in het jaar belachelijk
2e zondag in meiquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef Gotrick het volgende:
Kut, wanneer is het moederdag? toch niet morgen ofzo he?!
Pfew gelukkig..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2e zondag in mei
9 mei
(kut mijn verjaardag komt wel dichtbij)
Geyle stoeipoes!quote:
Zou oud ben ik ook weer nietquote:
Ah waarheen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, afgelopen weekend ff weg geweesten daar?
nou... over dat oud zijn de meningen verdeeltquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou oud ben ik ook weer niet
Neukbear daarentegen
Heiderbosquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah waarheen?
Jaa hier zn gangetje he!
Oud of neukbeerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou... over dat oud zijn de meningen verdeelt
Bij wijze van spreken dan hequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou oud ben ik ook weer niet
Neukbear daarentegen
Ik wou al zeggen.quote:
Wasda?quote:
Kalm an dan breekt het lijntje niet!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.
Hoe staat het leven tegenwoordig?
Ja ik houd ook onvoorwaardelijk van mijn moeder. En ik geef haar vaker in het jaar een iets leuks dan alleen op moederdag. En ze vind het niet erg als ze niks zou krijgen op moederdag. Maar ik vind het zelf niet leuk als ik haar met moederdag niks geef. Vorig jaar heb ik een bij Veronica een cover laat maken met haar foto op de voorkant en een lieve tekst erbij. Ze vond het zo ontzettend leuk dat ze de hele dag heeft lopen glimmenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat ik onvoorwaardelijk van mijn moeder hou en dit ook toon vind ik die ene dag in het jaar belachelijk
mja dat is wel bijzonder ik had der een keer een hangertje gegeven keiduur maar ze vond em zo enorm mooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik houd ook onvoorwaardelijk van mijn moeder. En ik geef haar vaker in het jaar een iets leuks dan alleen op moederdag. En ze vind het niet erg als ze niks zou krijgen op moederdag. Maar ik vind het zelf niet leuk als ik haar met moederdag niks geef. Vorig jaar heb ik een bij Veronica een cover laat maken met haar foto op de voorkant en een lieve tekst erbij. Ze vond het zo ontzettend leuk dat ze de hele dag heeft lopen glimmenEn dat vind ik zelf zo leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Gaat Huppel eigenlijk ook mee naar de efteling?Je bent in de war met ratelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je kan ook gewoon een tekening makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is wel bijzonder ik had der een keer een hangertje gegeven keiduur maar ze vond em zo enorm mooi
naah ik kan niet echt mooi tekenenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een tekening maken
wat leukquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat is wel bijzonder ik had der een keer een hangertje gegeven keiduur maar ze vond em zo enorm mooi
Mijn loeder krijgt geen moederdagkadootjes meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik houd ook onvoorwaardelijk van mijn moeder. En ik geef haar vaker in het jaar een iets leuks dan alleen op moederdag. En ze vind het niet erg als ze niks zou krijgen op moederdag. Maar ik vind het zelf niet leuk als ik haar met moederdag niks geef. Vorig jaar heb ik een bij Veronica een cover laat maken met haar foto op de voorkant en een lieve tekst erbij. Ze vond het zo ontzettend leuk dat ze de hele dag heeft lopen glimmenEn dat vind ik zelf zo leuk om te zien.
laterquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, vind jij dat jouw zoon later iets met moederdag moet geven?
waarom wachten tot dan?quote:
Okquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom wachten tot dan?
Nah ik heb liever iets dat uit zn hart komt, een paar jaar terug heeft hij een moederdagrap voor me gemaakt, vet janken zodra ik dat liedje hoor ookdat vind ik 1000x leuker dan iets uit de winkel
Emotionele waardequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom wachten tot dan?
Nah ik heb liever iets dat uit zn hart komt, een paar jaar terug heeft hij een moederdagrap voor me gemaakt, vet janken zodra ik dat liedje hoor ookdat vind ik 1000x leuker dan iets uit de winkel
Neuh maar ik ben zo verzot op kadootjes dat ik hem heus wel tijdig help herinneren dat moederdag eraan komt hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OkMaar hij hoeft dus niet per see aan moederdag te denken
Tot hij 7 was zeiden wij bij het slapen gaan altijd: ik hou van jou, alleen van jou KUSJE!!quote:
Dat nummerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom wachten tot dan?
Je hebt groot gelijk als ik zo'n loeder van een moeder had ze wat mij betreft ook in de stront mogen zakkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn loeder krijgt geen moederdagkadootjes meer![]()
Ze heeft 3 kids en ik was de ENIGE die aan haar verjaardag en moederdag enz dacht altijd. Vaak haalde ik ook iets voor mn broer en zus om te geven.
Maar ja aangezien ik het toch niet waard ben om iemands dochter te zijn (ja ja een uitspraak van mijn lievemoeder) kan ze wat mij betreft in de stront zakken
Jij hebt hem gehoord hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |