Als je een broodje aanklikt dan komt die rechtsonder in een lijstje te staan, daar klik je hem nog eens aan (in het lijstje rechtsonder) en kun je de burger naar wens aanpassen, dacht ik..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:40 schreef Snarf het volgende:
die self-serve zuil van jullie!
razendsnel geholpen; in plaats van de gebruikelijke 10 minuten in de rij staan heb ik binnen een minuut mijn chicken sensation. top!
nog tips hoe je aan kunt geven dat je je broodje zonder ui wilt hebben middels de zuil?
Hier doet 'ie het ook nooit.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij een restaurant waar ik gewerkt heb, daar heeft de airco nooit gewerkt
Leuk is dat héquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:01 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons smelten alle flurry toppingen in de dispensers, niet zo handig
De Oreo sowieso, de KitKat als het boven de 25 graden word.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:01 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons smelten alle flurry toppingen in de dispensers, niet zo handig
Dat heb je gauw, 25 graden binnen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
De Oreo sowieso, de KitKat als het boven de 25 graden word.
Is die gids eindelijk een keer fatsoenlijk bijgewerkt?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Battlefan het volgende:
Dat wordt dan weer nuggets nemen met chilidip![]()
Vandaag bij de Crewtrainer Rallies in de Jaarbeurs in Utrecht geweest, was wel grappig en soms een beetje leerzaamZe lieten de nieuwe trainingsdingen zien en iedereen kreeg een nieuwe Kwaliteitsreferentiegids
Verder zal ik er niet veel over zeggen, weet niet of iemand die hier meeleest morgen nog gaat, maar er is ons gevraagd niet te veel te verklappen
Maar haat aan team Groen en team Rood FTW!
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:00 schreef Battlefan het volgende:
Mja, al staat KVA er nog gewoon in, maar de medium salades zijn er uit en zijn vervangen door de saladshakers, en verder is ie gewoon aangepast. Staat ook iets in over nieuwe gapsettings voor 3:1 en 4:1, iets met optimized beef ofzoVanaf volgende week nieuwe SOC's en allemaal andere nieuwe trainingsmeuk
Dat soort SOC's zijn lekker onduidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 17:38 schreef Battlefan het volgende:
Zegmaar zoals die BOP soc's zijn, en van die nieuwe stations procedure kaarten, nieuw McLearn gebeuren (hebben wij niet dus dat ken ik niet) en een nieuw crewtrainers boek (mag wel, na 4 jaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |