Voordeelzakken met gruis.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oude foto gast
[ afbeelding ]
Deze was laatst
Beter gaan wij een keer samenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:38 schreef Chowi het volgende:
Heuj, breng me nou niet op ideeën. Ik heb al genoeg hersencellen verloren in het afgelopen halfjaar.
Heb nu niet meer, zal kijken of ik vanavond wat kan uploaden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:38 schreef Kentoet het volgende:
[..]
pic van die nieuwe? Even kijken of je wat geleerd hebt sinds die ouwe...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef Nosh het volgende:
k wilde ook nog ergens een 4:20 topic openen, in F&F met allemaal rokende honden enzo, want dat zijn er véél, maar ik was te lui shittt.
Dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:59 schreef captainkid het volgende:
zit je in HET wiet land ga je beetje amerikaanse termen gebruiken.
rollenquote:
Whehehequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Heb nu niet meer, zal kijken of ik vanavond wat kan uploaden.
Hash staat tegenover wiet als een goede single malt tegenover anderhalve liter wodka.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dude, er zit niet eens wiet in.
Tevens wiet is voor junkies, hasj daarentegen.
haha.. tja.. wou dat ik me mixie had meegenomen, kut knie.. doet zeer..en ben pas klaar om 6 :S dan nog naar huis en ook nog draaien... er zijn grotere problemen, op dit moment alleen bij mij even niet.quote:
Dit. Behalve als je Single Malt ook kan eten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hash staat tegenover wiet als een goede single malt tegenover anderhalve liter wodka.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |