Van der Vaart niet voetballen, ben je nou echt gek?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben 100% pro Barcelona, dus iemand met van der Vaart in zijn nick neem ik TOTAAL niet serieus. Want dan ben je gewoon een voetbal-analfabeet. vdV kan niet eens voetballen, het is een over het paard getild ventje die je alleen maar kan uitkotsen.
En het was gewoon een blunder in de verdediging. Maar het maakt de wedstrijd wel spannender.

Mwah, ik denk dat C Ronaldo het wint qua huilgedrag dan Wesley.quote:

Wesley is dan ook geen homo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat C Ronaldo het wint qua huilgedrag dan Wesley.

Zou Cambiasso zijn landgenoot en teamgenoot van het nationale elftal gemeen gaan schoppen? Het blijven natuurlijk Argentijnen, maar ook die zullen toch ergens nog wel mededogen kennen..? Toch..?quote:

Qua irritatie zou het nog wel eens gelijk kunnen zijn.quote:

Cambiasso is veel te slim en te goed. Dat kan niet per ongeluk zijn. Dit is zijn opdracht vandaag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zou Cambiasso zijn landgenoot en teamgenoot van het nationale elftal gemeen gaan schoppen? Het blijven natuurlijk Argentijnen, maar ook die zullen toch ergens nog wel mededogen kennen..? Toch..?

En voor de rest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef VonHinten het volgende:
Sneijder. Meneer kan krullen en vies hard schieten

Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart niet voetballen, ben je nou echt gek?

Op zulke onzin ga ik niet eens in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.

Ik heb al vaker geroepen dat je geen verstand hebt van voetbal en dat blijkt ook weer met je domme opmerkingen over Wesley. Jankerd? Mwah nauwlijks altijd 100% inzet. Technisch begaafd? Als je dat iet ziet dan ben je blind en zet je aardig wat top coaches als debiel weg die hem geweldig vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Qua irritatie zou het nog wel eens gelijk kunnen zijn.

quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van der Vaart is een verwend rotjochie en kan niet voetballen. Die hoort niet mee te gaan naar Afrika, hooguit om hem daar achter te laten.

De waarheid kan soms hard zijn he?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op zulke onzin ga ik niet eens in.

Van der Vaart is idd technisch meer begaafd dan Sneijder. Daarbij is in de kleine ruimte Van der Vaart ook beter en qua positiespel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al vaker geroepen dat je geen verstand hebt van voetbal en dat blijkt ook weer met je domme opmerkingen over Wesley. Jankerd? Mwah nauwlijks altijd 100% inzet. Technisch begaafd? Als je dat iet ziet dan ben je blind en zet je aardig wat top coaches als debiel weg die hem geweldig vinden.
Mensen die VdV niet goed vinden zijn natuurlijk ook blind.

Zeggen dat van der Vaart niet kan voetballen is geen waarheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn he?

Vreemd land dat men mensen woorden in de mond legt. Dat jij dat waarheid vindt, mag jij vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn he?

Hij speelt daarom ook vrij ver teruggetrokkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Messi wordt goed kortgehouden, alleen vaak op foute wijze, maar goed die scheids lijkt toch wel op de hand van Inter te zijn

Jammer genoeg de grensrechter niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Messi wordt goed kortgehouden, alleen vaak op foute wijze, maar goed die scheids lijkt toch wel op de hand van Inter te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |