nee hoor dat deed je al dus hoef je niet nog een keer te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:46 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Moet ik nu gaan uitleggen dat een stier een mannelijke rund is en een koe een vrouwelijke rund?
Pcies!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef Phoneutria het volgende:
Nederlandse koeien zijn baas.
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, leg maar uit en hopelijk leest de redactie van de dikke Van Dale ook mee.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind ze ook altijd zo negatief... Je fietst langs, doet niets bijzonders, en toch uitjouwen he!? Boeoeoeoe..... boeoeoeoeoe .... booeoeoeoeoe...
Niet goed voor je zelfvertrouwen, die kutbeesten.
Dat zijn duidelijk vermomde belgische koeienquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef Phoneutria het volgende:
Nederlandse koeien zijn baas.
[ afbeelding ]
Volgensmij zijn pinken koeien die nog een jong hebben gehad en die kunnen al een jaar oud zijn en ongeveer zo uitzien als mevrouw in de OPquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Die eerste is echt geen pink. Pinken zijn kalveren die voor het eerst naar buiten gaan. Deze is daar al veel te groot voor.
Het zijn daar de diva's van de runderen. Ze gedragen zich iig godlikequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef Xlarge het volgende:
Ook de Indiaase koeien doen er alles aan om zich verheven te voelen boven de Nederlandse koeien, zij versieren zich nog wel eens met 1 of meerdere ledematen, zie hier een Indiaase koe in de laatste trend
[ afbeelding ]
Nederlandse koe heeft het duidelijk overtroffen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef Xlarge het volgende:
Ook de Indiaase koeien doen er alles aan om zich verheven te voelen boven de Nederlandse koeien, zij versieren zich nog wel eens met 1 of meerdere ledematen, zie hier een Indiaase koe in de laatste trend
[ afbeelding ]
Hoaxquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Nederlandse koe heeft het duidelijk overtroffen!
[ afbeelding ]
verder zijn ze ook niet culinair onderlegt ze vreten alleen maar gras en de rest 'lusten' ze niet. Ook staan ze altijd maar te zeiken dat ze dik en vadsig zijn maar een extra rondje weiland ho maar!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze doen nooit iets leuks met hun haar. Ze hebben allemaal dezelfde hobbies
geen goed woord voor over!
ze staan voornamelijk te zeikenquote:
ik heb t helemaal gelezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef RitseB het volgende:
http://www.spreekbeurten.info/koe.html
Meer over dit saaie kut beest
Dat spel doet het altijd goed maar het is wel saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
met nederlandse koeien kun je best lol hebben ..
[ afbeelding ]
en ook nog een leuk handdoekensetje winnen
Als het wat toevoegt aan dit topic waarmee het standpunt: "Nederlandse koeien zijn saai" kan worden tegensproken of bevestigd kan worden. Dan mag je het plaatje toevoegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:50 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb ergens nog wel een paar kiekjes van 3 negers die een koe slachten? Alleen wel een beetje veel bloed, maar zal ik ze plaatsen?
Eentje dan, om ook de pracht en praal van de haitiaanse koe te laten zien:quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef banapples het volgende:
[..]
Als het wat toevoegt aan dit topic waarmee het standpunt: "Nederlandse koeien zijn saai" kan worden tegensproken of bevestigd kan worden. Dan mag je het plaatje toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |