quote:
Waren er maar meer nummers op het album zoals Isolation begin ik bijna te denken, man man man hoe slaapverwekkend is dit dan.quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Sheldon het volgende:
Als single is 't wel een ok nummer, maar hoop dat er toch een paar nummers op 't nieuwe album staan die wat anders zijn qua opzet en stijl, want deze sound heb ik wel gehoord na 2 albums.
Haha ik hoor het inderdaad meer, zal het dan aan mij liggen dat ik het wel lekker vind klinken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:02 schreef Sheldon het volgende:
[..]
[..]
Waren er maar meer nummers op het album zoals Isolation begin ik bijna te denken, man man man hoe slaapverwekkend is dit dan.
Al vaker geluisterd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:17 schreef Sheldon het volgende:
Heb het album nu zo'n 3x geluister, en het is niet vervelend om in de shuffle tussen m'n andere muziek te hebben, maar het blijft minder fijn dan de eerste twee albums en minder fijn dan sommige middelmatige bands die ik ook wel eens luister. Maar goed toch maar een paar keer luisteren want live zal het wel een feest worden en dan is het toch wel fijn om de nummers te kennen
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu Isolation al 3 dagen in m'n kop heb zitten, dus het begint te komen denk ik, maar ik mis toch nog steeds een echte Ties That Bind, Come to Life of Metalingus. Maar we blijven proberenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Al vaker geluisterd?
Ik vind het album steeds en steeds beter worden
Fallout is zo ontzettend gaafvanaf 2:30
Enige nummer wat ik zo zo vind is I Know it hurts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |