Nee door een kankerlijer van een jaar of 30. Ik heb net gebeld met andere zaken door het land (Met name oosten en zuiden) en bij sommige heeft hij ook toegeslagen. GA DOOD.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef zovty het volgende:
Hahahahahahhahahahaha TS is opgelicht door een mocromeisje van 13![]()
![]()
.
Vertrouwlijke zaken doen met mensen zit er voorlopig ook niet meer in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef zovty het volgende:
Vertel eens wat er is gebeurd coopertje.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef sitting_elfling het volgende:
TS, dit kan niet veel triester voor je worden is het niet?![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ga van Fok! af nu anders word ik zo helemaal parabro en krijg ik weer een ban.
Doe maar ff rustig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ga van Fok! af nu anders word ik zo helemaal parabro en krijg ik weer een ban.
TS haat zichelf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
IK HAAT MENSEN. ALTIJD LOPEN ZE TE KANKEREN.![]()
![]()
Nee, want het onderzoek loopt nog.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kan nu verder niet in detail gaan.
Ja klopt, ik kende het artikel al maar dit is een andere zaak. Ik heb gehoord dat de politie al een maand of 2 opzoek zijn naar die lijers. Als ik hem zie (ik heb geen foto's jammergenoeg) krijg die een kogel door zijn kop, mafkees.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)t-orderbevestigingen
Dit soort ketels?
Weet je hoeveel die kankerdingen kosten joh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef zovty het volgende:
Zullen we Mr. Cooper met z'n allen even knuffelen?
*begint met een stevige dikke warme knuffel*
Het zijn maar centjes jongen, komt allemaal wel goed.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef zovty het volgende:
Zullen we Mr. Cooper met z'n allen even knuffelen?
*begint met een stevige dikke warme knuffel*
Het zijn maar centjes jongen, komt allemaal wel goed.
Ik heb werkelijk geen idee. Maar dan zijn het maar een boel centjes. Centjes zijn niet zo belangrijk. Liefde, gezondheid, vriendschap en bier zijn belangrijk. Dat ben je niet kwijt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Weet je hoeveel die kankerdingen kosten joh?
1500?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Weet je hoeveel die kankerdingen kosten joh?
Daz wel weer liev.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar dan zijn het maar een boel centjes. Centjes zijn niet zo belangrijk. Liefde, gezondheid, vriendschap en bier zijn belangrijk. Dat ben je niet kwijt.
"..tudum, tudum, tudum!"quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, toch?
En nou opkankeren met je gezanik![]()
.
Ik had zo gehoopt dat dit topic werd over geslagen, maar helaas nog op de eerste paginaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |