Veel.....quote:Op maandag 26 april 2010 17:11 schreef Argo het volgende:
Maar wat maakt het uit als iemand een kleintje heeft ? :p
Het gaat hier toch ook over de ideale maat van een evt. partner?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En hoeveel last heb jij er nou werkelijk van dat Balkenende een kleine lul heeft?
Zo true..quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Een hoop eisen stellen en vervolgens kan mevrouw niet meer dan de eikel in de mond te nemen..
Maar ik vraag me altijd af, het gaat er toch om wat de kerel ermee doet ? Ik ga nu een heel dom voorbeeld erbij halen, maar een geweer bv, al heb je een uber groot super geweer. Als je een keer schiet en vervolgens je rug tegen de muur breekt van de terug slag. Wat heb je daar dan aan ? Pak dan een kleinere!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik vraag me altijd af, het gaat er toch om wat de kerel ermee doet ? Ik ga nu een heel dom voorbeeld erbij halen, maar een geweer bv, al heb je een uber groot super geweer. Als je een keer schiet en vervolgens je rug tegen de muur breekt van de terug slag. Wat heb je daar dan aan ? Pak dan een kleinere!
Maar wat ik probeer te zeggen is, stel je ontmoeten een hele leuke jongen, en zijn penis is kleiner dan wat jij fijn vind. Zou je dan tot ziens zeggen ?Of zou je met hem verder gaan ? Misschien is hij er wel heel goed mee!
Niet zo ongegeneerd preken voor eigen parochie mate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A perfect mimic of a normally functioning person.
Hmm ik ga hier geen foto's van de mijne maken! Als jij denkt dat die klein is. Van mij mag je dit denken! Mij gaat het erom ik heb zelf geen super tanker nee. Maar ook geen Chinese tuk tuk. Maja ik vind het gewoon interessant de discussie in te gaan, en niet om als kinderachtige mensen te gaan praten. Maar ik vind het niet erg als jij denkt dat ik voor mezelf preek! Ik amuseer me daar wel aan..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:04 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Niet zo ongegeneerd preken voor eigen parochie mate.
Nou hartstikke mooi dan toch. Ik vind het ook wel vermakelijk dat jij zo serieus ingaat op een overduidelijk dolletje. Zo houdt men elkaar bezig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik ga hier geen foto's van de mijne maken! Als jij denkt dat die klein is. Van mij mag je dit denken! Mij gaat het erom ik heb zelf geen super tanker nee. Maar ook geen Chinese tuk tuk. Maja ik vind het gewoon interessant de discussie in te gaan, en niet om als kinderachtige mensen te gaan praten. Maar ik vind het niet erg als jij denkt dat ik voor mezelf preek! Ik amuseer me daar wel aan..
Dolletje of niet, het is en blijft Fok. En op het internet zie je lichaams taal niet. En er zijn duizenden users en iedereen heeft een ander karakter! Dus je kan niet echt gissen wat ''dollen'' is en wat niet! Maar het klopt dat je je zo bezig houd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nou hartstikke mooi dan toch. Ik vind het ook wel vermakelijk dat jij zo serieus ingaat op een overduidelijk dolletje. Zo houdt men elkaar bezig.
Ik ken jou totaal niet, laat staan dat ik er enige zinnige uitspraak over had kunnen doen. Zoals je begrijpt interesseert het mij ook totaal niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Dolletje of niet, het is en blijft Fok. En op het internet zie je lichaams taal niet. En er zijn duizenden users en iedereen heeft een ander karakter! Dus je kan niet echt gissen wat ''dollen'' is en wat niet! Maar het klopt dat je je zo bezig houd.
Ik ken jou ook niet, dus ik had wat je nu zegt ook niet kunnen verwachten! Kijk maar eens in het ''vriend betrapt op rukken'' wat voorn hoog niveau mensen daar bijeen komen! Maar fijn dat ik met jou geen welles nietes spelletje hoef te doen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik ken jou totaal niet, laat staan dat ik er enige zinnige uitspraak over had kunnen doen. Zoals je begrijpt interesseert het mij ook totaal niet.
Het punt is dat jij dus prima kon weten dat ik niet oprecht dacht dat jij voor eigen parochie preekte. Iets wat min of meer de hele reactie erop overbodig maakt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet, dus ik had wat je nu zegt ook niet kunnen verwachten! Kijk maar eens in het ''vriend betrapt op rukken'' wat voorn hoog niveau mensen daar bijeen komen! Maar fijn dat ik met jou geen welles nietes spelletje hoef te doen!
Ja en als je van de trap valt en je benen zijn verlamd valt dat ergens best wel mee, aangezien er ook pechvogels waren die vanaf hun nek verlamd waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:43 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb niet zo'n grote, 14cm ongeveer.
Mocht van mij opzich wel wat groter, maar er lopen ook mannen rond met een micro penis (<7cm stijf), dus als ik daaraan denk valt 14cm wel mee.
Of als je je arm opensnijd ben je niet emo! Want er zijn ook andere die snijden beide armen en benen door!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ja en als je van de trap valt en je benen zijn verlamd valt dat ergens best wel mee, aangezien er ook pechvogels waren die vanaf hun nek verlamd waren.
Daarvoor heb je deze:quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef LaTiNo het volgende:
Als je een micropenis hebt moet dat toch echt killing zijn voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld. Ergste is dan nog dat ze er niets aan kunnen doen, vrouwen kunnen tenminste nog siliconen erin gooien.
Een penis kan verlengt worden, door jelqen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef LaTiNo het volgende:
Als je een micropenis hebt moet dat toch echt killing zijn voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld. Ergste is dan nog dat ze er niets aan kunnen doen, vrouwen kunnen tenminste nog siliconen erin gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |