Meestal wel over de grootte van de borsten.,..quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Ach kom, bij een ideaal beeld van een vrouw gaat het haast nooit over de grootte van haar geslachtsdeel, hetgeen waar bij de man meer op wordt gefocust.
En de het moet een strak kutje hebben opmerkigen zijn ook al niet vreemd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Meestal wel over de grootte van de borsten.,..
Niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:38 schreef erodome het volgende:
Daartegenover heb ik het eigenlijk nog nooit over penisgrote gehad met vrouwen onderling
Bij mij ook wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet?
Dat is toch wel vaak 1 van de eerste dingen die even behandeld worden
Het is best handig om te weten wanneer je ongeveer aan een grotere maat condoom moet gaan denken ja.quote:
Bij mij meestal ook niet hoor alleen om de een of andere reden willen al mijn vriendinnen het weten van mijn huidige liefde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet?
Dat is toch wel vaak 1 van de eerste dingen die even behandeld worden
Nee, dan gaat het om haar grote borsten, slanke taille, lange haar, mooie gezicht, cellulite-vrije dijen, sexyness en zwoele blik. Ohja, en hoe spontaan ze overkomt, haar make-up en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Ach kom, bij een ideaal beeld van een vrouw gaat het haast nooit over de grootte van haar geslachtsdeel, hetgeen waar bij de man meer op wordt gefocust.
Heeft mee te maken dat hoe opgewonden je bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:08 schreef 2cv het volgende:
De maat van mijn penis varieert nogal. Hoe stel ik dan vast wat de officiele lengte is ?
80% van de vrouwen vind de penis van hun man perfect.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:54 schreef fs180 het volgende:
Alsof hier mensen komen posten dat ze met 15cm hun vriendin niet kunnen bevredigen, die blijven wel weg uit dit soort topics
Ergens tevreden mee zijn en perfect vinden, zijn nog weleens verschillende zaken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
80% van de vrouwen vind de penis van hun man perfect.
Terwijl de gemiddelde maat tussen de 12 en de 16 cm zit.
Ga nou niet de kenner lopen uit hangen ik vroeg t aan de vrouw die met dit voorbeeld kwam. 9 van de 10x is ie namelijk veuls te groot voor haar! Zeker als ze er door gepakt wordt. T was puur lol en zogenaamd grappig bedoeld van haar! Vandaar mn vraag aan haar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:51 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
21,5 cm schat ik. Niet bijzonder veel groter iig.
Lees eerst t topic eens volledig door voor je zo een post post!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:52 schreef snakelady het volgende:
hahaha, echt geweldig hier,allemaal een pik die bovengemiddeld groot is.
http://www.seksvraagbaak.(...)nisgroottewijzer.htm
We kunnen hierbij dus vaststellen dat mannen met een grote penis graag op Fok! rondhangen.![]()
Is er wel eens een poll geweest over de penismaat op fok! Toch wonderbaarlijk dat de mannen hier zo'n monsterpik hebben.
Dan schat je volgens mij verkeerd, ik hou het op een cm of 18.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:51 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
21,5 cm schat ik. Niet bijzonder veel groter iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |