quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef 9crimes het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik inderdaad vernomen dat Sherman echt een man is ja..
20/8?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee want dan zit je weer te hannesen met diktes enzo, en 8 klinkt toch veel mooier dan 20 cm
Ik denk dat je zelf het antwoord al hebt gegeven. Je kunt hooguit zeggen dat er voor iedere vrouw op zich een 'ideale' maat is, maar dus niet 1 maat die ideaal is voor alle vrouwen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef snakelady het volgende:
Maar het ligt toch ook aan de bouw van de vrouw, de ene vrouw is nu eenmaal wat dieper en/of ruimer dan een andere vrouw.
Daar is niks mis mee overigens, op ieder potje past een dekseltje.
Maar is er dan wel echt een ideale maat?
Inderdaad, voor de een kan hij niet groot genoeg zijn terwijl de ander liever een wat subtielere penis ontvangt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf het antwoord al hebt gegeven. Je kunt hooguit zeggen dat er voor iedere vrouw op zich een 'ideale' maat is, maar dus niet 1 maat die ideaal is voor alle vrouwen.
quote:
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
20/8?
Net is 30/34 als in broekmaten?
20 in omtrek, 8 in de lengte - de obesitaspenisquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
20/8?
Net is 30/34 als in broekmaten?
Beide voel ik wel eens..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef 9crimes het volgende:
[..]
20 in omtrek, 8 in de lengte - de obesitaspenis![]()
Voelt een man eigenlijk veel verschil qua diepte/nauwte van een kut? Of is dit te ver offtopic?
Misschien zou je zelfs wel kunnen zeggen dat het ook nog van het moment afhangt. Zo lijkt het me niet ondenkbaar dat een vrouw soms in de 'mood' is voor een erg grote en soms een gemiddelde wat prettig vindt. Wat is dan nog 'ideaal'?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, voor de een kan hij niet groot genoeg zijn terwijl de ander liever een wat subtielere penis ontvangt.
en de vochtigheid telt ook meequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Beide voel ik wel eens..
Bij sommige "stoten" voel je aan het einde wel "iets" als het waren. Dat het iets nauwer / strakker is als het ware.
Afhankelijk van het standje voelt een kut sowieso wat strakker.
Zeer zekers!quote:
Goh, eindelijk iemand die wel gewoon eerlijk is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef tom_das_bom het volgende:
Wat een onzin in dit topic zeg. Iedereen loopt hier maar op te scheppen.
Ik ben tenminste eerlijk, mijne is 12 cm, net iets kleiner dan het gemiddelde. Als een vrouw daar geen genoegen mee neemt, kan het nooit een goede relatie worden
Ik ben wel eerlijk en ik denk niet dat het merendeel van de posters hier dat kan zeggen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:02 schreef _Mystery_ het volgende:
13cm
Zal best dat JIJ er tevreden mee bent.
Ideale cupmaat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
Is er een topic over de ideale borstmaat?
Zou aansluitend op dit topic liever een topic zien over de ideale diepte bij de vrouwquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
Is er een topic over de ideale borstmaat?
Is het niet zo dat de maten van de schede veranderen op het moment dat een vrouw opgewonden is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:36 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Zou aansluitend op dit topic liever een topic zien over de ideale diepte bij de vrouwLas pas geleden ergens dat de schede gemiddeld ongeveer 8 cm diep is... Dus dan heb je met 25 cm toch echt een probleem... Dus meiden aan de slag met het meetlint laat maar eens zien hoe diep jullie nu eigenlijk zijn
Liefst met foto's ter illustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |