En daar maak je een profiel voor aan? Had je niet beter even op je rekening kunnen kijken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef R0bbb het volgende:
iemand al binnen met abn ?
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:04 schreef Dartanion het volgende:
Hoe zit dat met huurtoeslag?? Storten ze dat ook vandaag?
let op je zelf gozerquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
En daar maak je een profiel voor aan? Had je niet beter even op je rekening kunnen kijken?
Valt een student hier ook onder?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef Pharkus het volgende:
Verzameltopic van financieel minderbedeelden?
Dan ben ik helaas een financieel minderbedeelde op dit momentquote:
Er is vast een onderliggende klacht waarom Robbbb dit zo graag wil weten... Misschien een schuld in te lassen bij een dealer, vriendin die wil gaan winkelen met zijn credit card, huurbaas accepteert geen natura meer etc etcquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik kom zo de tijd wel door in de trein
OMG mensen kunnen achter hun pc/telefoon weten wat de problemen van een ander zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er is vast een onderliggende klacht waarom Robbbb dit zo graag wil weten... Misschien een schuld in te lassen bij een dealer, vriendin die wil gaan winkelen met zijn credit card, huurbaas accepteert geen natura meer etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |