En daar maak je een profiel voor aan? Had je niet beter even op je rekening kunnen kijken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef R0bbb het volgende:
iemand al binnen met abn ?
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:04 schreef Dartanion het volgende:
Hoe zit dat met huurtoeslag?? Storten ze dat ook vandaag?
let op je zelf gozerquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
En daar maak je een profiel voor aan? Had je niet beter even op je rekening kunnen kijken?
Valt een student hier ook onder?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef Pharkus het volgende:
Verzameltopic van financieel minderbedeelden?
Dan ben ik helaas een financieel minderbedeelde op dit momentquote:
Er is vast een onderliggende klacht waarom Robbbb dit zo graag wil weten... Misschien een schuld in te lassen bij een dealer, vriendin die wil gaan winkelen met zijn credit card, huurbaas accepteert geen natura meer etc etcquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik kom zo de tijd wel door in de trein
OMG mensen kunnen achter hun pc/telefoon weten wat de problemen van een ander zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er is vast een onderliggende klacht waarom Robbbb dit zo graag wil weten... Misschien een schuld in te lassen bij een dealer, vriendin die wil gaan winkelen met zijn credit card, huurbaas accepteert geen natura meer etc etc
Maar een droeftoeter ben je zeker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef R0bbb het volgende:
[..]
OMG mensen kunnen achter hun pc/telefoon weten wat de problemen van een ander zijn.
Moet hier nu toch wel even de link met algemeen beschaafd nederlands leggen, en ja er zijn al mensen binnen met abn zoals je in je topic wel kan zien.quote:
Mag je uitleggen waarom morron, blijf gewoon uit het topic als je niks zinnigs te zeggen hebquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Maar een droeftoeter ben je zeker!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef R0bbb het volgende:
[..]
Mag je uitleggen waarom morron, blijf gewoon uit het topic als je niks zinnigs te zeggen heb
okay veel succes verder ajoequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
![]()
Je schrijft op een forum, dus ik zeg sowieso niet.
Daarnaast is het uitleggen niet nodig omdat ik dat niet zinnig vind en dus hoef ik dat volgens de redenatie van jou ook niet te posten.
R0bbb gaat door naar de volgende ronde om winnaar te worden voor droevigste persoon van de dagquote:
De zelfkennis van R0bbb is ook mooi.... Hij heeft al een 0 in zijn naam opgenomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
R0bbb gaat door naar de volgende ronde om winnaar te worden voor droevigste persoon van de dag
En je mammie is veruit de nuttigste van de dagquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
R0bbb gaat door naar de volgende ronde om winnaar te worden voor droevigste persoon van de dag
Wat een donkey zoals jij zegt kan me niks schelen keep posting, jullie vermaken mijquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
De zelfkennis van R0bbb is ook mooi.... Hij heeft al een 0 in zijn naam opgenomen
Je doet wel erg uit de hoogte voor iemand die subsidie van de staat nodig heeft om rond te komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef R0bbb het volgende:
[..]
OMG mensen kunnen achter hun pc/telefoon weten wat de problemen van een ander zijn.
Helaas voor je zit je er naastinternetheld
Haha en wat is eigenlijk de maximale zorgtoeslag? 45 euro per maand ofzo. Te triest ons R0bjequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je doet wel erg uit de hoogte voor iemand die subsidie van de staat nodig heeft om rond te komen
61quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Haha en wat is eigenlijk de maximale zorgtoeslag? 45 euro per maand ofzo. Te triest ons R0bje
Ik krijg genoeg hra, mij hoor je niet kotsen op gratis geldquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
61![]()
mensen die kotsen op gratis geld!!
uhm wat jij wil, heb van 15 maanden 50+- euro te goed. Toch een leuk bedrag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Haha en wat is eigenlijk de maximale zorgtoeslag? 45 euro per maand ofzo. Te triest ons R0bje
Wie zegt dat ik ervan moet rond komen idioot, ik weiger geen geld wat ik nog tegoed heb!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je doet wel erg uit de hoogte voor iemand die subsidie van de staat nodig heeft om rond te komen
Mensen die... Opmerkingquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
61![]()
mensen die kotsen op gratis geld!!
Schelden is een teken van zwakte. Ik heb kennelijk een gevoelige snaar geraakt!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef R0bbb het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ervan moet rond komen idioot, ik weiger geen geld wat ik nog tegoed heb!
Jij zeker wel he ?
Dan kun je ook niet rekenenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef R0bbb het volgende:
[..]
uhm wat jij wil, heb van 15 maanden 50+- euro te goed. Toch een leuk bedrag.
Jij zal wel steenrijk zijn zeker he pootje
Huurtoeslag erbij gerekend, kom ik helaas voor je wel op 1400 uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet rekenen. 15 x 61 euro is = ongeveer 900 euro. Dus geen 1400
![]()
Overigens kots ik niet op "gratis" geld, zou willen dat ik "gratis" geld kreeg maar helaas
Nou met zo'n bedrag kan je vast wel iets leuks doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef R0bbb het volgende:
[..]
Huurtoeslag erbij gerekend, kom ik helaas voor je wel op 1400 uit.
Leuk dat mensen zich altijd willen bewijzen
lol niet echt vind het alleen maar lachen, zoals ik al zei keep posting.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Schelden is een teken van zwakte. Ik heb kennelijk een gevoelige snaar geraakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |