Jij kent alle ins en outs?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die uit zichzelf een fles sterke drank wegtikte om te laten zien hoe stoer 'ie was bedoel je?
Dat ie ook geen aangifte gaat doen laat zien dat het gewoon een verknipt persoon isquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik snap wat je wilt zeggen, maar ik snap dan weer niet dat zo'n gozer die zichzelf in de fik laat zetten dan aangiftes kan doen
verkeerd land dit
maar goed, ik heb iig van 1 iemand een antwoord gekregen waar ik iets mee kan
Wat? Je geeft het aan, he. Er was een belachelijke ontgroening en daar zijn dingen tegen gedaan. De vereniging bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je snapt me echt niet he, zelfs na het herhaaldelijk herhalen van mijn vraag verdraai je nog mijn woorden
Natuurlijk weet je de naam niet meer omdat de boel verzonnen is. Anders is het makkelijk zat om even te googlen en de naam boven water te krijgen. Een incident van een dergelijke omvang zou jaren in het nieuws blijven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze heeft er 2 meegemaakt, bij de eerste vertrokken omdat ze naakt moesten lopen (de vrouwen dus) met dingen in hun kut![]()
aangiftes zijn toen gedaan, vereniging is volgens mij opgeheven.
Weet de naam echt niet meer
Afgezien van dat ik je niet geloof (want dan had je wel meer info kunnen geven, en ook de datum wel geweten) vindt jij echt een incident wat jij hier verzint typisch zou zijn voor hedendaagse verenigingen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
Uni weet ik niet...
Maar iig Maastricht... periode van ongeveer 10-15 jaar geleden
Hij moest bij een studentenvereniging? Van wie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij kent alle ins en outs?
Lul niet.
Gebeurd jaarlijks wel wat bij de ontgroeningen. Vroegere buurjongen van me moest ook bij een studentenvereniging. Ik geloof in Utrecht dat het was. Moest ie een fles wijn atten en meer van dat soort ongein. Einde van de avond is die mafketel van een balkon gesprongen uit zattigheid..... nu zit ie in een rolstoel en is arbeidsongeschikt.
Leuk hoor die ontgroeningen! Zouden de organisatoren zich ook schuldig voelen?
Ik vraag me af wat triester is, afgeven op mensen die afgeven op corpsballen. Ga die wo/hbo/mbo discussie toch lekker buiten in het zonnetje voortzetten onder het genot van een biertje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat? Je geeft het aan, he. Er was een belachelijke ontgroening en daar zijn dingen tegen gedaan. De vereniging bestaat niet meer.
Maar eerder gaf je aan dat het gros van de studenten geen zelfrespect heeft. Dat is onzin, dat hebben we nu keer op keer duidelijk gemaakt, en dan verdraai ik je woorden? Mens, leer argumenten gebruiken voor je echt iets probeert te zeggen.
Je verdraait haar woorden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je de naam niet meer omdat de boel verzonnen is. Anders is het makkelijk zat om even te googlen en de naam boven water te krijgen. Een incident van een dergelijke omvang zou jaren in het nieuws blijven.
Als je van een balkon springt ben je ook wel een ongelooflijke idioot. No offence.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul niet.
Gebeurd jaarlijks wel wat bij de ontgroeningen. Vroegere buurjongen van me moest ook bij een studentenvereniging. Ik geloof in Utrecht dat het was. Moest ie een fles wijn atten en meer van dat soort ongein. Einde van de avond is die mafketel van een balkon gesprongen uit zattigheid..... nu zit ie in een rolstoel en is arbeidsongeschikt.
Hoor de man die het verschil tussen een studievereniging en een studentenvereniging niet kent anderen er van betichten de feiten niet te kennenquote:
Goed verhaal. Ook weer van die dingen die terplekke verzonnen zijn. Post anders de naam van hem en de vereniging ff. Ik woon zelf in Utrecht en ken genoeg mensen van verschillende verenigingen en dan check ik je verhaal ff.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Lul niet.
En dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef Tijn het volgende:
Hoor de man die het verschil tussen een studievereniging en een studentenvereniging niet kent anderen er van betichten de feiten niet te kennen
Met als verschil dat je bij een krantje komt omdat je iets te melden/bij te dragen hebt, bij hooligans omdat je respect hebt geoogst in vechtpartijen of wat dan ook.. En bij de studentjes? Omdat je je een week als het kleine teefje van de corpsleiders hebt gedragen, PUUR om er bij te horenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb in mijn studietijd voldoende sympathieke ballen meegemaakt om mijn afkeer opzij te zetten. Ik citeer mezelf uit een ander topic:
Tegen het einde van mijn studie was ik echt niet meer zo anti-corps als in het begin. Er zitten gerust prima gasten tussen. Besides, wie wil dat nou niet, een beetje zuipen en klooien met je kameraden? Het geinige van zo'n club is dat je dat ook nog eens in je eigen pand kan doen.
Uiteindelijk heb ik persoonlijk het 'zuipen en klooien en wij zijn de beste'-gevoel bij een linksachtig studentenkrantje gevonden, maar ik realiseer me goed dat als er maar een paar parameters anders waren geweest in m'n leven, ik net zo makkelijk bij het corps of een bende hooligans had kunnen belanden.
Eh, je vergeet er nog 'management' achter te plakken. Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef krisjanovich het volgende:
echt hou toch op laat iedereen zelf doen wat hij wilt... ik ondervind geen last van die studentenontgroeningen. ondervind echter wel last van paupers en probleemjeugd...
boswachter je zeikt over iets om het zeiken niet om het probleem zelf.
wat boeit jou het nou als ze dit doen? je doet net alsof je er zelf midden in zit.
trouwens ik studeer Forestry and nature conservation, dus ik word later je baas boswachter!
Baas Boswachter, Baas B voor intimie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, je vergeet er nog 'management' achter te plakken. Zo hoort dat.
Maar goed, u wordt dus boswachter?
bestaan niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die bij een studentenvereniging moeten
Jij hebt geen nieuwe mensen leren kennen sinds de middelbare school?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die bij een studentenvereniging moeten zijn lowlifes die geen echte vrienden hebben weten op te bouwen in hun jeugd en op de middelbare school.
Einzelgangers die door het groepsgevoel ineens denken dat ze heel wat zijn.
Treurig.
Jaar of 15 geleden gebeurd, dus de mensen die daar nu zitten zaten er toen nog niet. Tenzij ze 15 jaar studeren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Catbert het volgende:
Goed verhaal. Ook weer van die dingen die terplekke verzonnen zijn. Post anders de naam van hem en de vereniging ff. Ik woon zelf in Utrecht en ken genoeg mensen van verschillende verenigingen en dan check ik je verhaal ff.
En dat.
trollen om t trollenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die bij een studentenvereniging moeten zijn lowlifes die geen echte vrienden hebben weten op te bouwen in hun jeugd en op de middelbare school.
Einzelgangers die door het groepsgevoel ineens denken dat ze heel wat zijn.
Treurig.
Ja, doe jij die research maar even jochie, check jij die feiten even.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ook weer van die dingen die terplekke verzonnen zijn. Post anders de naam van hem en de vereniging ff. Ik woon zelf in Utrecht en ken genoeg mensen van verschillende verenigingen en dan check ik je verhaal ff.
[..]
En dat.
Niet omdat ik geen vrienden had nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij hebt geen nieuwe mensen leren kennen sinds de middelbare school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |