quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef k_man het volgende:
Shit, wat is er dan op Utrecht CS? Ik moet straks wel naar huis.
Volgens mij kan ze gewoon naar Nijmegen, maar ja, ze zegt zelf van niet en zij zit er dichter bovenop dan ik.quote:Utrecht C-'s-Hertogenbosch/Ede-Wageningen/Rhenen/Tiel Vrijdag 23 April 14:47
Oorzaak Tussen Utrecht C en Lunetten rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 15 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Eindhoven en Amsterdam C/Schiphol reizen via Rotterdam C.
Reizigers tussen Utrecht C en Breda/Tilburg reizen via Rotterdam C.
Reizigers tussen Utrecht C en Zutphen reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen Utrecht C en Brummen reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen Utrecht C en Dieren reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Amersfoort reizen via Arnhem.
quote:Iedere vogeltje sjinkt zoals het gewreckt is #onbegrijpelijkehiphopspreekwoorden
Waarom zou je dat willen weten? Volgens Frollo vertelt ze alleen maar wanneer ze naar de wc gaat.quote:
Welk straatje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Z het volgende:
Valt Pantha du Prince in jouw straatje zodiakk?
Jawel, je weet het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Overigens zit ze nu vast op Utrecht CS en probeert ze een lift te regelen via twitter. Ik ben benieuwd.
Ben je bezig een huis te kopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Ringo het volgende:
Daarna mocht men op de koffie bij twee mooie dames van de Rabobank, en een heer.
Bedankt voor het meeleven allemaal.quote:Utrecht C-'s-Hertogenbosch/Ede-Wageningen/Rhenen/Tiel Vrijdag 23 April 16:07
Oorzaak De beperkingen tussen Utrecht C en Lunetten als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Behalve Frollo's echtgenote stalken volgen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ook wel een account, maar ik doe d'r niks mee. Niemendal.
Nee, voor mijn werk. Ik kom daar regelmatig op bezoek. Dan praten we over bankgerelateerde zaken en andere mooie dingen des levens, waar ik vervolgens een mooi stukje over schrijf.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:39 schreef Frollo het volgende:
Maar ja, daar houden de hogere heren bji de NS natuurlijk geen rekening mee.
Is dit een aanzet tot een godwin?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:51 schreef Frollo het volgende:
Wedden dat onder Geertje de treinen wel op tijd rijden?
Nee natuurlijk niet, hoe kom je erbij? Je probeert me toch niet de demoniseren hoop ik?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dit een aanzet tot een godwin?
Is dit een doodsverwensing?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:01 schreef broer het volgende:
Het zou goed zijn als de treinen over Geertje eens op tijd zouden rijden.
Ik dacht eigenlijk dat dat wel kon, maar tot mijn verbazing vermeldt Van Dale deze betekenis niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef Maartel het volgende:
Even een snelle taalvraag, kun je zeggen dat iemand 'een instituut' is om zijn/haar impact aan te duiden?
(Het zou rijmtechnisch erg goed uitkomen, maar ik ben niet zeker of het klopt)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wel kan, maar tot mijn verbazing vermeldt Van Dale deze betekenis niet.
Je bent er op tijd bij trouwens. Is de surprise al af?
Onzin, G., je bent gewoon een rassarcast.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef Gellius het volgende:
Eénmaal daags het gezonde volksgevoel de vrije loop laten. Het is mijn nieuwe strategie tegen de somberheid. Het werkt geweldig hoor.
Wacht maar tot de teerbeminde voorweeën krijgt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Gellius het volgende:
'Roest. Ontmaskerd. Maar het is helaas zo: ik ben eigenlijk zelden somber.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:07 schreef JAM het volgende:
In Den Haag ga ik theater regisseren en in Japan ga ik een film opnemen. Zo. JAM heeft eindelijk succes. Het mocht ook weleens een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |