Ja maar dan neem ik zoveel downloadsnelheid in beslag. Ik neem die filmpjes denk ik wel naar huis mee om deze daar te branden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwste versie nero downloaden en kijken of het dan wel gaat?
Alsof dat een halve dag duurt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja maar dan neem ik zoveel downloadsnelheid in beslag.
Je weet wel dat het nero pakket een paar honderd MB is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof dat een halve dag duurt.
Tenzij je nog moet inbellen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:59 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij moet de TT zijn: Stagiair die faalt.
Dat heb je binnen een uur binnen met een beetje modale verbinding.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je weet wel dat het nero pakket een paar honderd MB is?
De kunst is om dat zo te houden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef ManianMan het volgende:
Klacht: Mijn collega's denken dadelijk dat ik een noob ben
Ik doe het zoals dr. house, laat ze eerst dagen aanmodderen om ze vervolgens op het topje van frustatie naar de juiste oplossing te wijzen.quote:
Jij bent heeeeel eeerrggg stooooeeer!! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik doe het zoals dr. house, laat ze eerst dagen aanmodderen om ze vervolgens op het topje van frustatie naar de juiste oplossing te wijzen.
Neequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij bent heeeeel eeerrggg stooooeeer!! Mag ik je aanraken?![]()
![]()
![]()
Nah het bestand was dermate klein.quote:
Hahaquote:
Nero ondersteunt avi. Thuis heb ik de originele bestanden direct kunnen branden. Nero 9quote:
Ja ik ook het was toch de voorloper van de DVDquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |