Bel ome Silvio!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef borisz het volgende:
PVDA
Mei Li op een plek tussen de 30 en 40 zetten.
We hebben toch wel wat vrouwelijk schoon nodig in de TK.
Rene van der Gijp is echt een held. Die gast schijnt zelfs dagelijks door te gaan tot heel diep in de nacht (tegen 5:00 kruipt hij zijn bed in).quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik denk het bellen van die gast van Voetbal International. Die ging helemaal los over de 3FM-awards. En hoewel zijn argumenten gewoon écht gegrond waren, denk ik niet dat ze er bij 3FM zelf blij mee waren
quote:Priceless: One passenger was stuck at Schiphol Airport for 5 days and was still able to miss his flight to Dubai last night!
*zwaaigeluiden*quote:
Deze staat ook in mijn playlist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Jaaa Chumbawamba! Vrijdag nog in de kroeg aangevraagd
In Groningen ging het lastig vandaagquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nederlands station, dus flinke vertraging.
Nou idd, vriendin van me zei ook al: Kunnen zij niet de eerste de beste trein nemen en opflikkeren?quote:
Keet Nesjquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef alors het volgende:
Kate Nash heb ik nu ook wel weer gehoord.
Iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef Sirolf het volgende:
Zou Rob weer thuis onder de dekens liggen met WDR2-testbeeld, de luxaflex dicht en de deurbel uit?
Ja, dat roep ik al een tijdje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die sjappie die Dalet vult, mag ook wel es ontslagen worden.
[ afbeelding ]
Dat ook ja. Maar deze is minstens zo beschamendquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat roep ik al een tijdje.
* Sersjee haalt stokpaardje "Greenday" maar weer eens van stal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |