Een ballon?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Opvallend weinig chemtrails deze dagen. Zou er iets in de lucht hangen?
Heel vroeger (in 2004) toen was ik op een ONZmeet en werd ik thuisgebracht door yvonne en iteejer. Toen zat ik in de auto naastquote:
Muus is gewoon een lekker wijf. Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heel vroeger (in 2004) toen was ik op een ONZmeet en werd ik thuisgebracht door yvonne en iteejer. Toen zat ik in de auto naastMUUS
. Door mijn zenuwen moest ik giechelen.
.
Ik vond het toen wel okay. Mede omdat ik toen voor het eerst bijvoorbeeld een MUUS zag en een Nini.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Houzer het volgende:
Ik was er ff tussenuit geswaffeld.
Maar JK hoe is dat nou zoeen FOK meet?
Blijven er überhaupt nog wel kwalitatief hoogstaande artiesten over, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Na Sugar Lee nu ook Guru.
Ik wacht nog op de fokbabe bikini meet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vond het toen wel okay. Mede omdat ik toen voor het eerst bijvoorbeeld een MUUS zag en een Nini.
En het is ook wel garppig om bij sommige posters eindelijk eens een gezicht te kunnen plaatsen.
Zo, die kan H ook in zijn zak (quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Ik vond het leuk eindelijk een gezicht te zien bij de posterHerald
Das eigenlijk ook de enige meet die ik me kan herinneren
Sommige mods kunnen wel wat.quote:
Als ik nu drinken of eten doorslik begint het pijn toen mijn keel, maakt het uit dat ik om de 10min een peuk opsteek?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tegen opkomende keelontsteking helpt het gorgelen met zoutige vloeistof. Dit ontsmet.
Deze vond ik beter. Is van mezelf:quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Chowi het volgende:
HAHA UIO, JE WEET TOCH DIE ASWOLK HÈ..
DIE IS VAN DE CREMATIE VAN SUGAR LEE HOOPERT.![]()
![]()
![]()
.
BWhahahahahhe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |