Misschien komt hij net als zn broer J opeens weer tot leven je weet het niet.quote:
Z'n broer Jezus?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien komt hij net als zn broer J opeens weer tot leven je weet het niet.
Een travo? Of een trans?quote:
Hallo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Chowi het volgende:
Er zitten sowieso heel veel kutmods op verschillende plekken lately. Ik mis Pool. En Bupatih..
Luigi's broer kon die over water lopen ?quote:
Geen idee, J. Ik speelde nooit Mariobros.quote:
Krijg de vinkentering, J.quote:
Zal ik even een feedback topic openen somsquote:
Het riekt wel enigszins naar userbashen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
Zal ik even een feedback topic openen soms
Als je daarmee een doel, dat je voor ogen hebt, denkt te kunnen bereiken, moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef Joene het volgende:
Zal ik even een feedback topic openen soms
Ik loop de hele dag al op blote voetenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ff op je sokken lopen is ook best lekker trouwens.
Moet je hier is doen in die groente fabriek ,ken je lachen wehhehhee ruiken ze binnen 5 tellen naar gesneden uiquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ff op je sokken lopen is ook best lekker trouwens.
Ben jij de reïncarnatie van Klazien?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, lekker, gesneden ui. Werkt ook goed tegen verkoudheid. Op een schoteltje naast je bed.
Klazien met die grote jesters. Ik snap dat je dat mocht willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |