abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:41:58 #1
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_80508849
Wat hébben de mensen toch?

Al 3 weken liggen bij mij de wegen braak (renovatie) en op de dag dat het gaat regenen beginnen ze met het aanleggen van de trottoirs.

alle tijd van de wereld hebben ze gehad om je via marktplaats verkochte bankstel op te halen, staan ze uitgerekend 's morgens voor je stoep als je nét weggaat naar je werk en komen ze binnen ploeteren met moddervoeten..

De Godganse dag en nacht liggen ze in hun bootjes te stinken en juist op het moment dat ik naar mijn werk ga, besluiten ze de spits nog drukker te maken en van wal te steken, zodat bussen vol mensen, vrachtwagens, treinen en massa's autos voor jan lul staan te wachten op een plezierjachtje..
Klacht: mensen hebben een imbeciel gevoel voor timing

subklacht: ik ben met mijn verkeerde been uit bed gestapt, en ben nog te laat op mijn werk ook..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:47:29 #2
299551 ManInBurka
hoihoi Ik draag een Burka
pi_80508939
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef KlappernootatWork het volgende:

De Godganse dag en nacht liggen ze in hun bootjes te stinken en juist op het moment dat ik naar mijn werk ga, besluiten ze de spits nog drukker te maken en van wal te steken, zodat bussen vol mensen, vrachtwagens, treinen en massa's autos voor jan lul staan te wachten op een plezierjachtje..
Klacht: mensen hebben een imbeciel gevoel voor timing
als je nou zorgt dat je om half 4 s'ochtens je bed uit bent kan je om half 5 S'OCHTENS naar je werk.
dan ben je waarschijnlijk om half 9 op je werk

mvg

Man en de kids
hoihoi zeg maar wat je wil want dat is vrijheid van meningsuiting
pi_80508965
Plezierboten zijn hinderlijk inderdaad.

Meerdere malen 10 minuten staan wortel schieten omdat er rond 9 uur 'sochtends paupers besluiten dat het nodig is rond te varen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')