Goed planquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
ik ga wel eerst even bij de opticien langs...
Iets met huid? Een pterodactyl is iets met huid (weefsel?) tussen zijn vingers...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij wil ik niet meer weten wat een pterygium is
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets met huid? Een pterodactyl is iets met huid (weefsel?) tussen zijn vingers...
Toch jammer dat die beesten zijn uitgestorven... Stomme zoogdieren zijn lang zo leuk niet...quote:
ik heb ze al ruim 25 jaar zonder problemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Deceit het volgende:
Ja laten laseren..
Omdat ik kei veel last kreeg het laatste jaar.. bleek dat mijn (oog)adertjes in mijn hoornvlies waren gegroeid door de lenzen!
Arts zei dat een oog een houdbaarheidsdatum heeft met lenzen. De ene kan er 40 jaar mee lopen, de ander dus maar 8 jaar!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Precies, dat, maar dan in mijn oog.
eensch, maar ik loop dan ook bij oculenti, onderdeel van radbout ziekenhuis omdat ik lenzen op medische indicatie draagquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje dom toch wel hoor. Lenzen hoor je niet bij de drogist te kopen. Nou ja, tenzij je al geoefend drager bent en je weet hoe alles werkt en de oogarts of opticien ook ziet dat je ze wel KAN dragen.
Je hebt maar 1 paar ogen.
Maar goed, succes.
Overigens: als je IN doen al een crime vindt en eng (anders zou je niet steeds knijpen) succes met bellen naar vrienden of de huisartspost om ze vanavond weer UIT te krijgen dan
een van de beste die we hebben!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Pierre Bokma is S1ngle. FIjne acteur
.
ik durf dat niet te laten doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Laseren is veel te duur en ik vind het te risicovol
Blij met de verplichte verzekering van Obama dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
Jezus, krijg een rekening van het ziekenhuis voor het bezoekje aan de endo van begin maart$660. En da's nadat er nog een en ander is afgetrokken, de oorspronkelijke rekening was $960...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |