Ja, ik ook, maar dan moet ik wel nu alvast vertrekkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Debsterr het volgende:
Oh hey, daar kan ik op de fiets heen!!
Ja jijquote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dan moet ik wel nu alvast vertrekken
quote:
Je moet ergens beginnen toch?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Leuke thema
Eventueel als model wel interesse
me 2 maybe. ben niet zo van de portretten enzo, maar je moet idd ergens beginnenquote:
als er weinig modellen zijn is het ook meer ontmoeten als schieten ben ik bangquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:18 schreef mrmpro het volgende:
In principe wel intresse om mee te doen als fotograaf.
Moet nog flink wennen aan het fotograferen in groepsverband, ben meer een 1 op 1 persoon, maar lijkt me zoiezo leuk om een paar mensen te ontmoeten.
Dus ovb zeg ik graag
Martin
correctie. toeschouwer met cameraquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:23 schreef Puala het volgende:
Users met interesse:
Als model:
Sarabi
Tamashii
Als fotograaf:
ffarl
HMaster-II
sanger
Puala
mrmpro
bluebit
Als toeschouwer ()
Netsplitter
ebeaydojraes
Als je naar Arnhem wil komen dan zou je mee kunnenrijden als je dat wilt. scheelt misschien weer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef Wendy89 het volgende:
Had me wel leuk geleken.. jammer dat het zo'n stuk uit de buurt is
Mooi dat je mij niet in het lijstje hebt gezet, ik kan helaas toch niet!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:23 schreef Puala het volgende:
Users met interesse:
Als model:
Sarabi
Tamashii
Als fotograaf:
ffarl
HMaster-II
sanger
Puala
mrmpro
bluebit
ebeaydojraes
Als toeschouwer ()
Netsplitter
Oh sorry, dan heb ik over je heen gekekenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi dat je mij niet in het lijstje hebt gezet, ik kan helaas toch niet!
Geeft niksquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik over je heen gekeken
De verhouding fotograaf/model is idd wel een beetje zoek zo. Kan me ook voorstellen dat Puala zegt dat ze niet graag model van 1 op veel is.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb best interesse, mits er wel wat modellen komen.
die is bijna altijd 1 model op 5 fotografenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef mrmpro het volgende:
[..]
De verhouding fotograaf/model is idd wel een beetje zoek zo. Kan me ook voorstellen dat Puala zegt dat ze niet graag model van 1 op veel is.
Aangezien het mij toch enige reistijd vergt denk ik dat ik deze keer voorbij laat gaan.
Voor een volgende keer wil ik ook wel kijken of ik wat modellen uit de buurt zo gek kan krijgen.
Maar ik denk dat wel gekeken moet worden naar verhoudingen model-fotografen.
Wat voor ruzie ben je aan het maken met je camera? Iets waar we mee kunnen helpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef Puala het volgende:
Ik heb de laatste tijd nogal ruzie met mijn camera, dus wil evt. wel model staan. Maar ik ben niet zo van de 1-op-veel dingetjes
Jeej jij bent vlot:)quote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
die is bijna altijd 1 model op 5 fotografen
Huib heeft er al naar gekeken, maar het is gewoon zo dat mijn camera moeite heeft met donkere ruimtes en scherp stellenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:09 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Wat voor ruzie ben je aan het maken met je camera? Iets waar we mee kunnen helpen?
in het ergste geval is het alleen gezellig en zijn er weinig foto's .quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Tamashii het volgende:
O god, ik weet niet zeker of ik kom als er zóveel fotografen en zó weinig modellen zijn. Beetje eng voor de eerste keer en het is ook ver weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |