Ik schaam mequote:Op dinsdag 20 april 2010 00:18 schreef gazpach het volgende:
Grammatica langzamer dan topicopenvaardigheden
In termen van Happy meal speeltjes?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:21 schreef Ofanders het volgende:
En inderdaad ik werk bij de mac, het heeft me al veel opgeleverd hoor
Werken bij een vuige Amerikaanse fastfoodketen en zo meewerken aan het verdwijnen van fatsoenlijke Nederlandse snackbarsquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:21 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Ik schaam me![]()
En inderdaad ik werk bij de mac, het heeft me al veel opgeleverd hoor
En het dan ook van die onwijs domme opmerkingen maken en het dan nog vreemd vinden om raar aangekeken te worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:23 schreef Fortitude het volgende:
Terechte klacht. Een dom accent is nog te doen. Maar iemand waar je aan de manier van praten al aan kan zien dat ze zwakzinnig is is zo'n afknapper.
Neequote:
Wel raar dat ze pas net achter werk kwam. Hoe oud is ze? Ik ben al op mijn dertiende begonnen met foldertjes bezorgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:17 schreef Ofanders het volgende:
Komt er een nieuw echt lekker meisje bij ons werken, ik zal der even omschrijven: ong. 1,70 lang, goed gevulde bh, net achter werk en een onschuldig/stout gezicht.
Doet ze haar mond open is ze toch een partij dom en praat ze met een afschuwelijk Rotterdam's accent.
Klacht: Lekker wijf, wat afschuwelijk praat en nog dom ook.
ideale oplossing is mond vol douwen.
verzoek aan mod. kan je me TT even aanpassen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:26 schreef Game_Error het volgende:
Waarom maak je nou weer een gigantische als/dan fout in de TT.
Hallooo die hebben ook wel iets beters te doen! Ik heb een beter idee, vraag het aan je leraar Nederlands!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:33 schreef Ofanders het volgende:
[..]
verzoek aan mod. kan je me TT even aanpassen?
Hoe weet je dat zijn leraar Nederlands mod is op Fok?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:35 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hallooo die hebben ook wel iets beters te doen! Ik heb een beter idee, vraag het aan je leraar Nederlands!
Sommige welquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:41 schreef Xessive het volgende:
McDonalds!![]()
De burgers dan. Die mokkels achter de balie zijn meestal niet echt om op te vreten.
Jongeee dat weet tog iederr1quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zijn leraar Nederlands mod is op Fok?
Wat is het probleem? Wat had ik moeten zetten dan, kk lekkere kont ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:43 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb vijf keer net achter werk moeten lezen, tyfusmongool.
TS log nooit meer in, faggot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |