Maar nu de hamvraag: is het wederzijdsquote:
Dit dusquote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: is het wederzijds?
Nou qua uiterlijk zeg ik ja hoorquote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: is het wederzijds?
Awwwquote:
Ik durfde nog niet goed te vragen of je wat met me wil gaan drinkenquote:Op maandag 19 april 2010 23:39 schreef Paul het volgende:
[..]
En verders dan?![]()
Blijft het hier dan bij?
Ohja je lijkt ook wel een beetje te blozen op je foto's. Maar dat maakt mij niet uit hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 23:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik durfde nog niet goed te vragen of je wat met me wil gaan drinken![]()
![]()
Ben een beetje verlegen
Maar zit heel ONZ dan ook daar? Ik wil geen groepsdatequote:Op maandag 19 april 2010 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja je lijkt ook wel een beetje te blozen op je foto's. Maar dat maakt mij niet uit hoor!
Ik wil best wel een keer wat met je drinken! In Utrecht ok? Stairway? Dat is mijn ONZ kroeg
Nee natuurlijk niet, heb ik al eens verteld dat ik hele romantische gedichten kan maken?quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zit heel ONZ dan ook daar? Ik wil geen groepsdate
laat eens zien danquote:Op maandag 19 april 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, heb ik al eens verteld dat ik hele romantische gedichten kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |