Ik snapte het al lang. Misschien moet je ook een mail sturen naar de ontdekkers van de heksehyl-dropquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als jij je voortaan heksenhiel noemt zal ik dat doen. Snap je het?
Heb ik gedaan, heksehyl heeft nu nog maar 2 hits op google. Dus heksehyl is een door jou verzonnen woord?quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snapte het al lang. Misschien moet je ook een mail sturen naar de ontdekkers van de heksehyl-drop![]()
Toch knap dat je zelfs nog spelfouten kunt ontdekken in een zelfverzonnen woord
Bij mij heeft heksehyl circa 90200 hitsquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:13 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heksehyl heeft nu nog maar 2 hits op google. Dus heksehyl is een door jou verzonnen woord?
Hoe kom je er op?
Met een trapje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe ben jij op boekenplank gekomen?
quote:
Ja, tsss nou zeg, héé. Wat errugquote:
Jij wil liever het indirecte er-om-heen-gedraai antwoord wat in feite op hetzelfde neer zou komen, alleen wel wat omslachtiger, dus mijns inzien onzinniger, zodat jouw egootje iets minder gekwetst zou zijn, omdat je daar dan nog wel een woord in zou kunnen vinden wat je eventueel hoop zou kunnen geven?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |