Ieuwquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In KPD liep er een topic over penisdildo's.
hoezo heb je er geen geheim van gemaakt? je kwam ineens met vriendjes aan zetten?quote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh...
Ik ben nooit gaan zitten zo van "mam, pap, ik moet jullie iets vertellen". Maar zo rond m'n 19e/20e heb ik er geen geheim meer van gemaakt zeg maar...
jammer dat ik dat pareltje gemist hebquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik stiekem met mannen gerommeldquote:
Doel je nu op golden showerquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een golden...?
Ik nie weet nie
Dat kunnen ook van die plakplaatjes van de kauwgom zijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
maar ik heb geen tattoo. Als je mijn fobo ziet dan heb ik geen tattoo om mijn vingers zoals die pinokkio.
Penis plugquote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer dat ik dat pareltje gemist heb
Nja of de expreszo gewoon laten thuis bezorgen dat soort dingen...quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo heb je er geen geheim van gemaakt? je kwam ineens met vriendjes aan zetten?![]()
Al een tijdje maak ik er ook geen geheim meer van. Iedereen die ik nu nieuw ontmoet weet het...
u little shit.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoals ik zei je word gewoon oud
Nja wat is een goldstar dan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doel je nu op golden shower? Da's toch echt iets anders
.
Wat zou er dan in moeten staan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Post dan tenminste een volwaardige post.
Hahahahaha okequote:Op maandag 19 april 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik stiekem met mannen gerommeld
weet ikquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nou... meer dan enkel 3 lettersquote:
Dat vind ik altijd zoietsquote:Op maandag 19 april 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja of de expreszo gewoon laten thuis bezorgen dat soort dingen...
Ja maar... ik had niet zoveel zin in dat gesprekjequote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets. Dan is gewoon even een gesprekje minder gedoe (al was dat gesprek niet geheel door mij begonnen
).
nee, niet zoals golden shower..quote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een golden...?
Ik nie weet nie
Oeh.quote:Op maandag 19 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een foto van een blote meneer ofzo.
Owquote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Steve het volgende:
Gold Star
colloq.
A person who has had sex only with people of the same sex. Example, "Is he a gold star?" "No, he's done the deep sea dive on several women.".
Source: [Midwest Indiana]
Oh dat zou er bij mij ook wel gekomen zijn als ik dingen had laten "slingeren"quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... ik had niet zoveel zin in dat gesprekje
quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer dat ik dat pareltje gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |