Ieuwquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In KPD liep er een topic over penisdildo's.
hoezo heb je er geen geheim van gemaakt? je kwam ineens met vriendjes aan zetten?quote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh...
Ik ben nooit gaan zitten zo van "mam, pap, ik moet jullie iets vertellen". Maar zo rond m'n 19e/20e heb ik er geen geheim meer van gemaakt zeg maar...
jammer dat ik dat pareltje gemist hebquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik stiekem met mannen gerommeldquote:
Doel je nu op golden showerquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een golden...?
Ik nie weet nie
Dat kunnen ook van die plakplaatjes van de kauwgom zijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
maar ik heb geen tattoo. Als je mijn fobo ziet dan heb ik geen tattoo om mijn vingers zoals die pinokkio.
Penis plugquote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer dat ik dat pareltje gemist heb
Nja of de expreszo gewoon laten thuis bezorgen dat soort dingen...quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo heb je er geen geheim van gemaakt? je kwam ineens met vriendjes aan zetten?![]()
Al een tijdje maak ik er ook geen geheim meer van. Iedereen die ik nu nieuw ontmoet weet het...
u little shit.quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoals ik zei je word gewoon oud
Nja wat is een goldstar dan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doel je nu op golden shower? Da's toch echt iets anders
.
Wat zou er dan in moeten staan?quote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Post dan tenminste een volwaardige post.
Hahahahaha okequote:Op maandag 19 april 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik stiekem met mannen gerommeld
weet ikquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nou... meer dan enkel 3 lettersquote:
Dat vind ik altijd zoietsquote:Op maandag 19 april 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja of de expreszo gewoon laten thuis bezorgen dat soort dingen...
Ja maar... ik had niet zoveel zin in dat gesprekjequote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets. Dan is gewoon even een gesprekje minder gedoe (al was dat gesprek niet geheel door mij begonnen
).
nee, niet zoals golden shower..quote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een golden...?
Ik nie weet nie
Oeh.quote:Op maandag 19 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een foto van een blote meneer ofzo.
Owquote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Steve het volgende:
Gold Star
colloq.
A person who has had sex only with people of the same sex. Example, "Is he a gold star?" "No, he's done the deep sea dive on several women.".
Source: [Midwest Indiana]
Oh dat zou er bij mij ook wel gekomen zijn als ik dingen had laten "slingeren"quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... ik had niet zoveel zin in dat gesprekje
quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer dat ik dat pareltje gemist heb
Beetje borsthaar.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kunnen ook van die plakplaatjes van de kauwgom zijn
Foto?quote:Op maandag 19 april 2010 23:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Beetje borsthaar.
Oh ja, moet ook nog eens bijtrimmen, het is al tijden niet zo lang geweest..
lekkahquote:Op maandag 19 april 2010 23:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Een foto van een blote meneer ofzo.
een appelsoortquote:Op maandag 19 april 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja wat is een goldstar dan?
En waarom krijg ik het idee dat het heel vreemd is dat ik dat niet weet?
quote:
Ow nee hier niet gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat zou er bij mij ook wel gekomen zijn als ik dingen had laten "slingeren".
maarja als je iedere keer hetzelfde vraagtquote:Op maandag 19 april 2010 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u little shit.![]()
Nee, dat heet interesse tonen.
quote:
Alleen omdat je uit de kast kwamquote:Op maandag 19 april 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nee hier niet gelukkig
Maar het kan er ook aan liggen dat mn ouders toen in scheiding lagen
en ze stelden nooit vragen?quote:Op maandag 19 april 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja of de expreszo gewoon laten thuis bezorgen dat soort dingen...
en jij zat fap fap fapquote:Op maandag 19 april 2010 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weet iken al die
reacties. Priceless!
Misschien snapten ze het nietquote:
je werd voor het blok gezet?quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets. Dan is gewoon even een gesprekje minder gedoe (al was dat gesprek niet geheel door mij begonnen
).
had ie beter de playgirl kunnen nemenquote:Op maandag 19 april 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien snapten ze het niet. "Ah, espreszo! Een koffietijdschrift!"
Neejquote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat je uit de kast kwam!?
Zit ook een filmpje in dat topic waar een vrouw een dildo (en dan echt) in de piemel van een man ramtquote:
Ik moest echt keihard lachenquote:Op maandag 19 april 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien snapten ze het niet. "Ah, espreszo! Een koffietijdschrift!"
ik heb ook een hele mat op mijn borst en buik. Af en toe trim ik het bij. Als ik zin heb.quote:Op maandag 19 april 2010 23:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Beetje borsthaar.
Oh ja, moet ook nog eens bijtrimmen, het is al tijden niet zo lang geweest..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit ook een filmpje in dat topic waar een vrouw een dildo (en dan echt) in de piemel van een man ramt. Daar speelden mijn spiegelneuronen wel even op zeg
.
wat je zag is wel erg extreem.quote:
WTF??quote:
o ja, 2kids1sandbox.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit ook een filmpje in dat topic waar een vrouw een dildo (en dan echt) in de piemel van een man ramt. Daar speelden mijn spiegelneuronen wel even op zeg
.
Ja, ik had op internet zitten kijken naar coming-out verhalen (gelukkig geen pr0n ofzoquote:
Zoals de meesten...a fucked up family...dat is je geluk geweest.quote:Op maandag 19 april 2010 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej
M'n vader zou interesseert het geloof ik niet zo, en daar bleef ik wonen. M'n moeder was alleen maar bezig met zich zelf en heb ik eigenlijk nooit meer gesproken sindsdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |