Toen ik 18, 19 was heb ik wel met vrouwen gerommeld maar dat bleek het niet te zijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm, das jammer dat het zo moest gaan.
Maar in de tussentijd was je niet onwijs hetero?
nee zo werkt dat niet.quote:
vrouwen zijn dan ook bahquote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen ik 18, 19 was heb ik wel met vrouwen gerommeld maar dat bleek het niet te zijn
heb je weleens met een vrouw ge.... ?quote:
neequote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je weleens met een vrouw ge.... ?
i know, ik weet het... maar ik heb mijn redenen ervoor...quote:
net alsof andere moderators dat gaan lezen.. ze hebben toch wel hun handen vol om andere topics dicht te gooien.. i should know... mijn topic over sounding (pisbuis) werd niet gewaardeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal het niet doen , maar de posts staan er nog wel dus
o dus je bent een goldstar...quote:
echt niet. Ik kan dat toch niet van Jan en Alleman bij houden. Veel homo's gaan eerst met meisjes/vrouwen omdat zij makkelijker te krijgen zijn als je nog in de kast zit.quote:
Eh...quote:Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, (serious note) dubbelleven is niet makkelijk..
wanneer kwam jij uit de kast voor je ouders en vrienden?
Nja en die tussentijd?quote:Op maandag 19 april 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen ik 18, 19 was heb ik wel met vrouwen gerommeld maar dat bleek het niet te zijn
quote:
zoals ik zei je word gewoon oudquote:Op maandag 19 april 2010 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet. Ik kan dat toch niet van Jan en Alleman bij houden. Veel homo's gaan eerst met meisjes/vrouwen omdat zij makkelijker te krijgen zijn als je nog in de kast zit.
In KPD liep er een topic over penisdildo'squote:Op maandag 19 april 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net alsof andere moderators dat gaan lezen.. ze hebben toch wel hun handen vol om andere topics dicht te gooien.. i should know... mijn topic over sounding (pisbuis) werd niet gewaardeerd.![]()
Is dat net zoiets als een golden...?quote:
Of geef een antwoord op de vraag uit de TTquote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Post dan tenminste een volwaardige post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |