Mja, liever kleine slokjes dan grote iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ace ging met zn poot steeds stiekem een stukje dichterbij tot zn poot in het water lag.
Dierenarts belde net, wilde weten hoe het met Lex is dus nummer van tante even gegeven. Zo tante zelf ook maar bellen en dan eens vragen
Charlie heb ik net de kap even af gedaan en hij dronk eindelijkEen paar slokjes gegeven, en dan probeer ik het straks nog wel een keer, dat lijkt me beter dan veel in één keer
Die stomme die ze geen kap omdeed.quote:
Nee, we mogen ook niet in de sproeier, net die week met 35 gradenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, liever kleine slokjes dan grote iddIk moest Baloe ook aangelijnd houden de eerste week. En NIET zwemmen voordat het netjes dicht is.
Zwart haar? Blond haar? Man?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die stomme die ze geen kap omdeed.
[..]
Nee, we mogen ook niet in de sproeier, net die week met 35 graden
Net al eventjes gelopen, liep best normaal en drie beste plassen. Nog wat gedronken en weer naar zijn kussen gestuurd.
Daphnequote:
Ze vond ze wel leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daphne
Die is gek van goldens volgens mij
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze vond ze wel leukLex haar iets minder denk ik
Ik ben ook niet gek van Daphne als Lex morgen terug moet, verder vond ik haar wel aardig en Shirley hebben we niet gezien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]Baloe was eerst ook niet gek van Daphne
Meer van Miranda. Maar hij is helemaal gek van Shirley
Die kwam altijd met koekjes aan.
"Mag hij een koekje?"
-Joah, 1 kan wel
*4 koekjes geeft*
Lekt lex nog steeds?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gek van Daphne als Lex morgen terug moet, verder vond ik haar wel aardig en Shirley hebben we niet gezien.
Ja, t was geloof ik nog niet gestopt, dit kijken we dan ook aan tot morgenochtend. Maar ik heb ook t idee dat het bij Lex allemaal wat dikker en roder is dan bij Charlie. We vragen ons nu ook af of Lex niet misschien een hechting los heeft gekregen of zo.quote:
voelt het erg warm aan bij zijn hechtingen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, t was geloof ik nog niet gestopt, dit kijken we dan ook aan tot morgenochtend. Maar ik heb ook t idee dat het bij Lex allemaal wat dikker en roder is dan bij Charlie. We vragen ons nu ook af of Lex niet misschien een hechting los heeft gekregen of zo.
Weet ik niet, Lex is thuis. Hij loopt niet veel en tante wil hem ook laten rusten, dus ze kan nu niet zo goed zien of hij nog drupt. Vanmiddag liet ie dus gewoon druppels bloed achter als ie liep. Ze zeiden bij de dokter eerst nog dat het dat schoonmaakspul was, maar no way. Een klein deel daarvan wel maar de rest was echt één en al bloed, geen beetje ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
voelt het erg warm aan bij zijn hechtingen?
Goed mee uitkijken. Kan best zijn dat er een hechting los is gegaan. En als die anderen daardoor ook springen ben je "de lul" . Dan staat alles openquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet, Lex is thuis. Hij loopt niet veel en tante wil hem ook laten rusten, dus ze kan nu niet zo goed zien of hij nog drupt. Vanmiddag liet ie dus gewoon druppels bloed achter als ie liep. Ze zeiden bij de dokter eerst nog dat het dat schoonmaakspul was, maar no way. Een klein deel daarvan wel maar de rest was echt één en al bloed, geen beetje ook.
Ja, I know. We probeerden het dus ook een beetje te vergelijken, maar we hadden de honden gelijk al niet meer samen. Daarom is t even afwachten tot morgen want het is vandaag de hele tijd nat geweest, door zijn tong en door mijn schoonmaken etc, dus dan houd je het ook nat en open. Als het morgenochtend niet droog is belt ze gelijk daarheenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed mee uitkijken. Kan best zijn dat er een hechting los is gegaan. En als die anderen daardoor ook springen ben je "de lul" . Dan staat alles open
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, I know. We probeerden het dus ook een beetje te vergelijken, maar we hadden de honden gelijk al niet meer samen. Daarom is t even afwachten tot morgen want het is vandaag de hele tijd nat geweest, door zijn tong en door mijn schoonmaken etc, dus dan houd je het ook nat en open. Als het morgenochtend niet droog is belt ze gelijk daarheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |