Baloe wil graag bij Charlie komen wonenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Qwea het volgende:
Ja, wat gaat Baloe doen? Heb ik iets gemist? Heeft Baloe geheime dealtjes met hara?!
Baloe wil wel meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Baloe wil graag bij Charlie komen wonen
Zeg ik ergens dat ik verwacht dat castratie van een hond even weinig moet kosten dan die van een kat?quote:
Ja, mn moeder zat naast me terwijl ik belde en toen ze mijn reactie zag nadat ik om de prijs vroeg..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik verwacht dat castratie van een hond even weinig moet kosten dan die van een kat?![]()
Natuurlijk is er meer anaesticum nodig maar verder is de ingreep hetzelfde. En dan verbaas ik me over een prijs die 5 keer zo hoog is.
Misschien moet je eens even gaan zoeken wat gas narcose kostquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik verwacht dat castratie van een hond even weinig moet kosten dan die van een kat?![]()
Natuurlijk is er meer anaesticum nodig maar verder is de ingreep hetzelfde. En dan verbaas ik me over een prijs die 5 keer zo hoog is.
Wil jij het voor me doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even gaan zoeken wat gas narcose kost
Het castreren van een kater is een simpel klusje wat vaak ook gewoon even door de assistente gedaan kan worden. Even de balletjes plukken, sneetje maken, balletjes eraf trekken, zaadleiders aan elkaar knopen en de boel terugproppen. Dit kan gewoon met Domitor/Ketamine gedaan worden. Bij een hond is het meer een echte operatie, inclusief gasnarcose inderdaad, en hechtingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is die door de assistente gedaan dan toen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Bij onze eerste hond kostte het 60 gulden.
Die prutsers hier hebben Baloe met Domitor/Ketamine gedaan en hem teveel gegeven. Die arme stakker bleef hangen in een Ketamine tripquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het castreren van een kater is een simpel klusje wat vaak ook gewoon even door de assistente gedaan kan worden. Even de balletjes plukken, sneetje maken, balletjes eraf trekken, zaadleiders aan elkaar knopen en de boel terugproppen. Dit kan gewoon met Domitor/Ketamine gedaan worden. Bij een hond is het meer een echte operatie, inclusief gasnarcose inderdaad, en hechtingen.
Hier kunnen ze zichzelf ook heel goed likken, maar de aanmaak gaat sneller dan de tong, zo blijkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Mooie TT idd Hara![]()
Die narcose is idd het dure aan die hele grap hoor.
Chico is drie keer onder zeil geweest voor de helft van dat geld, maar die weegt dan ook maar 6 kilootjes.
Ook met inslapen en cremeren had ik koopjes vanwege het lichte gewicht van het slachtoffertje![]()
Ik kan me je bezorgdheid wel indenken ,ik ben ook tegen onnodig castreren, mijn reuen zijn allemaal nog open en hebben zelden etterpikkies, ze likken elkaars leuter goed schoon geloof ik, en als ze t zelf niet doen dan hebben ze Kees nog
Als Charlie een loopse teef tegenkomt tegenwoordig krijg ik hem bijna niet mee naar huisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Sorella het volgende:
Mijn hond had het ook en die begon ook te kwijlen en te klappertanden boven vrouwelijke honden plasjes dus hoppakee ballen eraf.
Huuuuuu je moet die pikkenlucht niet gaan ruiken zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier kunnen ze zichzelf ook heel goed likken, maar de aanmaak gaat sneller dan de tong, zo blijkt.
Bij Lex is het erger, die stonk een paar keer zo verschrikkelijk erg. Echt, als je binnen kwam belandde je gelijk in zo'n walm. Zijn anaalklieren zijn bekeken en daar was niets mee aan de hand - zo rook t ook niet - dus voor ons is het duidelijk wat het is.
Das echt ranzigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
Als het bij jou maar wekelijks is heb je het niet bepaald over hetzelfde. Hier staan ze het gewoon op de vloer te druppelen.
Dat is echt zo ontzettend smerigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuu je moet die pikkenlucht niet gaan ruiken zeg.
Wil je Kees een weekje lenen?
Wedden dat die beter kan likken
Oh heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is echt zo ontzettend smerigEn mijn neefje die lekker door de spetterpus kruipt omdat je wel eens wat mist
![]()
![]()
Ik wil niet weten waar ik al in ben gaan staan met mijn voeten
Nou, onze eerste hond had het ook heeeeeeel erg. Bij Max was er niets aan de hand. Er hing wel eens wat, maar dan gewoon normaal. Dat was dan even likken en dan was het ook gewoon weg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt ranzig![]()
Ik heb werkelijk waar in al die jaren met al die reuen nog nooit ook maar 1 pik zelf schoongemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |