Hoe werkt McAfee ten heden daags? Toen ik het een paar jaar geleden had gekocht werkte het best wel lekker, alleen moest je voor alle updates inloggen. En dat was vreselijk irritantquote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef superworm het volgende:
Eens, ik moet dat programma echt elk jaar wel een keer van m'n pc verwijderen. McAfee ftw.
Want echte mannen gebruiken Linux/Mac?quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Starm het volgende:
Sowiezo virusscanners![]()
Echte mannen installeren hun computer gewoon opnieuw of gebruiken geen windows
Als jij even van huis gaat laat je de voordeur ook van het slot?quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Starm het volgende:
Sowiezo virusscanners![]()
Echte mannen installeren hun computer gewoon opnieuw of gebruiken geen windows
quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Starm het volgende:
Echte mannen installeren hun computer gewoon opnieuw
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Als jij even van huis gaat laat je de voordeur ook van het slot?
Stil, op de achtergrond. Ik merk er nooit wat van, ook niet als ie scant, doet-ie automatisch en zonder popups of whatever.quote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Hoe werkt McAfee ten heden daags? Toen ik het een paar jaar geleden had gekocht werkte het best wel lekker, alleen moest je voor alle updates inloggen. En dat was vreselijk irritant
Dan is dat flink verbeterdquote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Stil, op de achtergrond. Ik merk er nooit wat van, ook niet als ie scant, doet-ie automatisch en zonder popups of whatever.
"computers hier langs gaan"?quote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef mp_40_fan het volgende:
Wat een schijtend spyware programma is dat zegHet wordt vaak meegeleverd bij andere software en staat dan standaard aangevinkt, een keer in de zoveel tijd kan ik weer bij de computers hier langs gaan omdat de gebruiker weer klakkeloos op next heeft geklikt
Wtf is dit uberhaupt. Ondanks dat hun virusscanners pc's ontzettend traag maken is Norton toch een vrij bekend bedrijf, waarom promoten die hun producten met spyware?
Klacht: norton security scan
Norton in een beheerders netwerkquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"computers hier langs gaan"?
Beheer je een netwerk ofzo?
Als je gebruikers zelf software kunnen installeren doe je iets niet goed.
Doet het prima iddquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |