Dat is ook gezelligquote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Stiekem ben ik er niet hoor, ben aan de telefoon
morgen krijg ik zequote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je die kopen ?
Ik zeg doen !
neem die chickies maar mee naar huis !quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
morgen krijg ik zenu ga ik zeker scoren
Na een tijdje je ouders aan de telefoon is het wel weer leuk geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dan ga ik ze volgooien met whiskey en dan ga ik eens losquote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neem die chickies maar mee naar huis !
quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na een tijdje je ouders aan de telefoon is het wel weer leuk geweest
Zolang ze ver weg blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet teveel he, want anders zijn het net lijkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
dan ga ik ze volgooien met whiskey en dan ga ik eens los![]()
je hebt gelijk, wil het wel eerlijk houdenquote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet teveel he, want anders zijn het net lijken
laforest, take it away!quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet teveel he, want anders zijn het net lijken
wat? hebben we een necrofiel in ons midden?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
je hebt gelijk, wil het wel eerlijk houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |