Ow die KLB SC die pas begon toen FOK! al 9 jaar bestond?quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Fortitude het volgende:
Sommige mensen (lees: Degene die in KLB SC hangen + griekje) kiezen er standaard 1, zelfs bij een neutrale post.
,
,
, of
, om zo gewichtig, streng en pedant over te komen terwijl ik eigenlijk aan het zwetsen ben.
ik snap het niet eerst was het een vraagteken toen een gezichtje in remlofs quote een uitroepteken en nu een verdrietig gezichtje dat snap ik niet kun jij me dat uitlechen zien we je van weekend nog oom wim is jarig ga nu met de hond dat moet ook geburen hahaha groetjes hanny en de kidsquote:
Het valt mij op dat de mensen die daarin praten hier schuldig aan zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die KLB SC die pas begon toen FOK! al 9 jaar bestond?
""
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Chowi het volgende:
En mijn standaard PI is ingesteld op 7.gif.
Ik heb ze nu allemaal gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
ik snap het niet eerst was het een vraagteken toen een gezichtje in remlofs quote een uitroepteken en nu een verdrietig gezichtje dat snap ik niet kun jij me dat uitlechen zien we je van weekend nog oom wim is jarig ga nu met de hond dat moet ook geburen hahaha groetjes hanny en de kids![]()
![]()

quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
Chowi, die heb ik nog geneukt.
,
,
.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
quote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kan mijn gevoelens altijd goed uiten in PI's..
quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef OeJ het volgende:
"Ik ben vandaag heel vrolijk."![]()
Voel je het verschil? Ik wel hoor.
Gefeliciteerd man, je fokt al 9 jaar. Chapeau.quote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die KLB SC die pas begon toen FOK! al 9 jaar bestond?
""
Als je het over seks hebt, dan ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, je fokt al 9 jaar. Chapeau.
Citeer ik een bericht van jou?quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je het over seks hebt, dan ja.
Als je het over het forum hebt, dan nee.
.
Neen, betekent dat dat ik er niet op mag reageren? Ik zeg alleen maar: remlof zit nog geen 9 jaar op FOK!.quote:
Klopt.quote:Op maandag 19 april 2010 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen, betekent dat dat ik er niet op mag reageren? Ik zeg alleen maar: remlof zit nog geen 9 jaar op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |