abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81422094
Hee dit is leuk!

Ik (wij) zoek(en) namelijk iemand met een busje die met mij/ ons hout op kan halen!
(En helpen met naar binnen brengen, er is een lift)
Het gaat om een berg steigerplanken van max. 2 of 3 meter (we laten het daar zagen).
Ik woon in Alphen aan den Rijn en het hout is vlakbij Dordrecht (Werkendam).

Dan wil(len) ik/ wij natuurlijk ook wel iemand helpen!
Ik ben goed met de naaimachine, ik zou bijvoorbeeld iemand kunnen helpen met gordijnen naaien.
Ik kan ook verven. En ik ben ook goed in kleuren, dus bijvoorbeeld kleuradvies en interieur-advies kan ook.
Mijn vriendje kan eventueel zagen, helpen met een vlonder leggen of helpen met laminaat leggen.

Ik heb ook een auto dus ik kan ook eventueel helpen om kleine spullen op te halen/weg te brengen voor iemand! Maar mijn auto is niet groot genoeg voor de steigerplanken die wij willen halen

Wij willen iemand helpen die liefst in omgeving Alphen aan den Rijn woont (Leiden, Den Haag etc ook geen probleem ofcourse).
pi_81427748
Wat leuk BlOemetjE! Staat genoteerd
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81432315
2 of 3 meter.. dat moet met wat passen en meten wel lukken in mn eigen danwel de auto van mn pa.
Ik kom zelf ook uit alphen dus dat zou opzich geen punt moeten zijn qua reizen
pi_81436208
Ohh, ik wil ook nog gordijnen maken van velours stof, wilde het zelf gaan proberen maar ik ben een ramp met de naaimachine. Met 1 gordijn voor alleen mijn studeerkamer zou ik al blij zijn
pi_81436500
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef Ultimato het volgende:
2 of 3 meter.. dat moet met wat passen en meten wel lukken in mn eigen danwel de auto van mn pa.
Ik kom zelf ook uit alphen dus dat zou opzich geen punt moeten zijn qua reizen
Ohh kijk, dat klinkt goed! Het gaat wel om een redelijke stapel planken, in totaal hebben we geloof ik iets van 30 meter nodig! Dus dan zit je al op 15 planken van 2 meter bijvoorbeeld!
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef Syytön het volgende:
Ohh, ik wil ook nog gordijnen maken van velours stof, wilde het zelf gaan proberen maar ik ben een ramp met de naaimachine. Met 1 gordijn voor alleen mijn studeerkamer zou ik al blij zijn
Dat moeten we best samen voor elkaar kunnen krijgen! Ik denk dat we zelfs wel meer dan 1 gordijn kunnen maken
pi_81482043
Gisteren was de officiële sluitingsdatum, ik gooi deze dus even op slot zodat we een lijst met namen, klussen en woonplaatsen kunnen maken en kunnen gaan zorgen voor de uitwisseling.

Degenen die nog niet gereageerd hebben op de pm's willen die nog reageren? Dan weten wij hoe en wat
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')