Als het met die parasols die hij nu in de aanbieding heeft net zó gaat is het kerstmis voordat ze geleverd worden.quote:
Beetje nieuwsgierig voor de reviews, eh?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zit iets goed fout met die pakketjes.
Wat ik je brom.
We zijn ondertussen ook nieuwsgierig naar het wel en wee van de verstuurde vibrators.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beetje nieuwsgierig voor de reviews, eh?
Dat zou dan inderdaad heel raar zijn, maar dan worden echt niet beide pakjes onderscheptquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk begrijpen we dat hij het druk heeftmaar ik maak me meer serieus een beetje zorgen omdat Fiets zei dat 'ie 13 mei op de post zou zijn gegaan.
Je weet het nooit natuurlijk..quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zou dan inderdaad heel raar zijn, maar dan worden echt niet beide pakjes onderschept
We gaan even contact zoeken met de sponsor vandaag en zodra wij iets weten horen jullie het hier meteenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk begrijpen we dat hij het druk heeftmaar ik maak me meer serieus een beetje zorgen omdat Fiets zei dat 'ie 13 mei op de post zou zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |