Het is half 3, ik wil iets hebben om over te fantaseren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:27 schreef Bart het volgende:
We zien vanzelf een review verschijnen van de winnaars, dus wat maakt het uit dat we het nu nog niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is half 3, ik wil iets hebben om over te fantaseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Het is gewoon even wachten tot ze uitgespeeld zijn met het apparaat. Ze kunnen nu kiezen tussen fokken of lekker met dat ding liggen kronkelen. Over een paar dagen wordt de zaak te gevoelig en dan melden ze zich hier wel weer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat de winnaressen anoniem wensen te blijven... Jammer maar ergens begrijpelijk.
Anoniem.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Tammymara het volgende:
Maar hoe kun je dan een revieuw schrijven ?
quote:
Hallo winnaarsquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
En dit mag je niet zeggenstraks win ik 'm echt en dan gaat hij snel een andere winnaar trekken omdat iedereen anders denkt dat het niet eerlijk is.
oja!quote:
En? Had ik gelijk?quote:
Kun je ook op het verkeerde knopje drukken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oja!
Nee, ik heb geen invloed op het trekken van de winnaars.ik kan alleen op een knopje drukken.
nope!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun je ook op het verkeerde knopje drukken?
Of op het verkeerde tijdstip?
Of te lang?
Hoe definieer je verstandig?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dus BT heeft er een gewonnen? Hopelijk gaat ze er verstandig mee om.
Dat ze niet uit bed valt of zich verwondt door ongecontroleerde en heftige bewegingen.quote:
Hihi thanksquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Oooh, ik ben blij voor je BT! Je wilde er al heel graag een.
Ben ook wel klein beetje jaloers.
Nee inderdaad, ze zijn nog zo duurquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi thanksik ben ook heel blij voor mezelf
haha. En inderdaad, ik overwoog er eentje te kopen maarja zo rijk ben ik nu ook weer niet
..
En je mag 'm wel een keertje lenen![]()
Weet je wat, ik koop er een voor je als ik mag aanschouwen hoe je het ding gebruikt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Groningenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze zijn nog zo duur
Gezellig, waar woon je?
OEHH HIHI MANNELIJKE FOKKER TOCH HIHIquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je wat, ik koop er een voor je als ik mag aanschouwen hoe je het ding gebruikt.![]()
![]()
[/mannelijke fokker]
Groningen is ver weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groningen
[..]
OEHH HIHI MANNELIJKE FOKKER TOCH HIHI
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je wat, ik koop er een voor je als ik mag aanschouwen hoe je het ding gebruikt.![]()
![]()
[/mannelijke fokker]
Don't push your luck, dame!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Groningen is ver weg.Daar moet minimaal een overnachting bij hoor.
Goede reactie op de mannelijke fokker.
Jij kan toch wel tegen een beetje dwingen.quote:
Saampjes gebruiken. Tegelijkertijd dan wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Truequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij kan toch wel tegen een beetje dwingen.
Oooh mannelijke fokker :$ :$ (F) hihihi!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Saampjes gebruiken. Tegelijkertijd dan wel.
Ik zou zoiets nooit doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
[/mannelijke fokker]
Ik zie aan je rode wangetjes dat Tamashii alvast op de trein kan stappen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh mannelijke fokker :$ :$ (F) hihihi!
Wie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik zie aan je rode wangetjes dat Tamaschii alvast op de trein kan stappen.
Daar heb ik zowiezo last van hehehquote:
Duurt nog wel even voor we 'm binnen krijgen lijkt me zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:28 schreef Adolecens het volgende:
Prijswinnaars zijn bekend, nu is het wachten op de review!
Tamashii !quote:
Wat krijgen we nou? Ik zeg net dat ik geen filmpjes hoef te zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Mister1977, jij bent zeker ook zo'n vent die zichzelf klaarfapt op foto's uit KPD. Of niet dan?![]()
Ow, da's heel mooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik zowiezo last van hehehmaar ik heb m nog niet ontvangen, zodra ik m heb stuur ik een mooie review
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |