En TV's en koffiezetmachines en digitale camera's en ga zo maar door... (heb daar stagegelopen, als je door zo'n magazijn heen loopt zie je heeeeeel veel verschillende dingen staanquote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Hitachi, die is toch bekend van de klopboormachines?![]()
Over vibo's en dergelijke apparaten mag gewoon gesproken worden in SEX hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Sinds wanneer is er iedere week een 18+ ding hier? Lijkt me een beetje tegenstrijdig met het beleid dat er door de moderators wordt gevoerd wat betreft 18+ posts.
Ik hoop dat je het verschil ziet tussen een plaatje met een kut en een afbeelding van een viboquote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Sinds wanneer is er iedere week een 18+ ding hier? Lijkt me een beetje tegenstrijdig met het beleid dat er door de moderators wordt gevoerd wat betreft 18+ posts.
nog niet!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is de review van de ijsmachine al gepubliceerd?
Iets te kleurig beschreven verhalen worden ook meteen geslot al dan niet verwijderdquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het verschil ziet tussen een plaatje met een kut en een afbeelding van een vibo
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Stomtoevallig laatst zitten denken om zo'n ding aan te schaffen. Dit komt precies op tijd dus, ik duim!
Er vanuit gaande dat je opmerking oprecht en niet sarcastisch was (ja daar lul je je achteraf natuurlijk makkelijk onderuit); 'magic wand' betekent vrij vertaald uit het engels zoiets als 'toverstaf' of 'toverstokje'quote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik zat naar het plaatje te kijken om uit te vogelen hoe je die dan op de wand/muur plaatst want "dat werkt toch helemaal niet "
Ow echtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:14 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je opmerking oprecht en niet sarcastisch was (ja daar lul je je achteraf natuurlijk makkelijk onderuit); 'magic wand' betekent vrij vertaald uit het engels zoiets als 'toverstaf' of 'toverstokje'
Je doosje zal er van smullen!quote:
maar hij lijkt op n staafmixerquote:
Ja dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Moeten er trouwens ook foto's bij de review?
30 cm pure kracht!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar hij lijkt op n staafmixer
Jeetje jij bent snel!quote:
Nee, gelukkig niet!quote:
Dat is niet het idee van een relatie toch?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef Japsnars het volgende:
Misschien moet je er dan nog eentje bij zoeken.
Ik weet hetquote:Op woensdag 28 april 2010 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zat even wat filmpjes van dat ding te bekijken op xhamster maar die vrouwen raken bijna in een shock er van.![]()
Hoort er bij gebruik geen medische keuring aan vooraf te gaan?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetmoet hebben, moet!
ligt eraan hoe groot je nachtkastje isquote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef Smijn. het volgende:
Haha, die krengen zijn zo groot, dat past toch nooit in je nachtkastje?
Vooral niet naar CLD (winkel) gaan. Ik heb daar laatst eentje gehaald. Zes standen. Behalve gewoon "normaal". Zoem zoem zoem zoeeeeeeeeeeeeeeem.... Het is net of je hem aan, uit, aan, uit, aan zet en dan weer lang en dan weer kort, Ik erger me nu al kapot aan dat ding.En aan het licht dat het knopje geeft!!! Geweldig hoe de hele kamer verlicht word door dat ene scheitknopje!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Meeste vibrators die ik heb zijn véél te zacht, ik snap niet dat iemand daar van kan komen
Ja de uitslag laat wel lang op zich wachten.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is deze actie één grote hoax om het libido van de vrouwelijke FOK!kers te peilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |