a pity-fuck??!!quote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaa zeg!!
wees blij dat ik eens een pittyfuck aan jou schenk!
nog eisen stellen ook?
Oh.. ik had deze gemist. Maar jullie zijn welkom hoorquote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warming
en dan horror of comedy. geen drama's.
Misschien kunnen we daar geld op in gaan zetten?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Voorspelling: binnenkort is het weer uit.
Sent.quote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef creno het volgende:
hee won, kun je me een pm sturen, ik wil het ook wel volgen.
Dat kereltje was wel cute btw...
hihi, hallo shatzquote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a pity-fuck??!!![]()
hallo, ik heb meer invoer dan de haven.![]()
o nee.![]()
hoe is het jongen?
Lekker he, zo'n trainingsvrije dagquote:
Ik zou ook wel een pm lustenquote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sent.
Ik volg Skye met plezier ja, hij is altijd zo upbeat. Sommige van die jongens hebben alleen maar depri filmpjes, da's niet zo leuk om te kijken.
gebroken?quote:
ik geef het twee maanden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar geld op in gaan zetten?
Eet smakelijkquote:
met vleierij krijg je alles gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
hihi, hallo shatz![]()
nu ik jou spreek gaat t stukken beter!
en daar?
te lang en te veelquote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik geef het twee maanden.en zet in 30 dollars..
quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja mieke we zijn bejaard en afgeschreven
Heerlijkquote:
Nee, tis gewoon een vrouw. Er zijn vele highschoolfoto's te vinden.quote:Op maandag 19 april 2010 21:56 schreef creno het volgende:
tnx won.
Nu jij daar zo mee bezig bent he, kun jij me vertellen of Lady Gaga nou wel of geen omgebouwde man is ?
Als ik haar zo zie, dan zie ik daar toch ook iets van Kelly en Dana International in.
o, ik bedoel euro'squote:
Wat een verschil inderdaad!quote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tering! als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dat een jongen was.Jezus, wat een verschil met een jaar geleden..
Zijn et pillen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Zo, en nu even naar de pharmacy om mijn potje T te halen![]()
Hey Wondy.... de jongen in het filmpje geeft zelf aan dat hij wel gedeeltes van zichzelf verliest, of iig dat ze flink veranderen. Hoe sta jij daar tegenover? En Brad?quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Zo, en nu even naar de pharmacy om mijn potje T te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |