quote:1. cock block
November 11, 2009 Urban Word of the Day
One who prevents another from scoring sexually.
is dat die gast die dagen verdwenen was?quote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Deceit het volgende:
Ik heb echt soap-voer; het is weer aan voor de laatste keer
quote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
goeieavond popjes![]()
De hele dag gevaren.domper: hooikoorts
nee daarvoor ga je maar naar een ander subforumquote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
wtf geen soaps? Dus geen Dynasty meer?
Niet mijn woordenquote:
nicht??quote:
volhouden?? Dat klinkt zo...euh ja...quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het ook al 8 maanden vol met m'n vent... da's ook een record voor me
jaquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat die gast die dagen verdwenen was?
Vond haar uitspraak wel grappig..quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een domme koe is die Sarah Palin toch he... en de mensen die haar geweldig vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
make up sex.quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en het daarna weer aanmaken zeker
Record?quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het ook al 8 maanden vol met m'n vent... da's ook een record voor me
Ja alsof het een task is.quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volhouden?? Dat klinkt zo...euh ja...
Nou ik bedoel dat lang niet zo lullig als dat het er staat.... ik ben heel blij met 'mquote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volhouden?? Dat klinkt zo...euh ja...
quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja alsof het een task is.
Dat is het voor mij niet, ben al jaaaaren dolgelukkig met R.![]()
Goedenmiddag allemaal trouwens
Voor mij wel... ik vond mijn eigen vrijheid altijd nogal belangrijk... dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zowel mijn vrijheid heb en een relatie en dat dat goed gaat...quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Record?Zo énorm lang is 8 maanden niet toch?
De tijd vliegt hier voorbij iig.
nog niet gezienquote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Die reclame van KPN met Albert Verlinden is trouwens![]()
Eigen vrijheid = rondneuken? Of iets anders?quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij wel... ik vond mijn eigen vrijheid altijd nogal belangrijk... dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zowel mijn vrijheid heb en een relatie en dat dat goed gaat...
Misschien dat het juist daarom goed gaat.quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij wel... ik vond mijn eigen vrijheid altijd nogal belangrijk... dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zowel mijn vrijheid heb en een relatie en dat dat goed gaat...
denk meer dat ie niet 24/7 bij vriendlief op de bank zitquote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigen vrijheid = rondneuken? Of iets anders?
Maak een profiel aan in windows voor hem, heb je daar geen last meer vam. Wachtwoord op die van jou natuurlijk, anders logt ie daar alsnog op in.quote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAGH TMM dit is wraak he?!
*logt naast facebook oook Hyves maar uit*
weet ik..quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik bedoel dat lang niet zo lullig als dat het er staat.... ik ben heel blij met 'm
hey darling hoe is hetquote:
Een open relatie werkt voor velen ook.quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, ben niet uitgeweest,quote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hey darling hoe is hetmog wat leuks gedaan het weekend
Jullie hebben toch een open relatie.. hoe heet dat ook alweer? best of both worlds...quote:Op maandag 19 april 2010 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja alsof het een task is.
Dat is het voor mij niet, ben al jaaaaren dolgelukkig met R.![]()
Goedenmiddag allemaal trouwens
of helemaal geen relatiequote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een open relatie werkt voor velen ook.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan tijdens een relatie... maar op een bepaald moment voelde het altijd te beklemmend ofzo....quote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigen vrijheid = rondneuken? Of iets anders?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij begin ik de baard in de keel te krijgen...
en sexrelatie dan?quote:
Nou ja, hij slaat (nog) niet over, maar het klinkt voor mezelf wel lager. Morgen filmpje maken, kijken of het op beeld/geluid ook te horen isquote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Daar hebben mijn zussen me zo mee gepest
.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij begin ik de baard in de keel te krijgen...
Leuke analogiequote:Op maandag 19 april 2010 20:21 schreef oinaru_isan het volgende:
Er zijn mensen die al jaaaaaren dolgelukkig zijn met hun design keuken, terwijl ze iedere dag buiten de deur eten.
wij hebben een relatie met duidelijke afspraken die echt niet geheel open is, zoals je denktquote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een open relatie.. hoe heet dat ook alweer? best of both worlds...
Yeah, 't is wel snel. Kreeg van de endo een blaadje met gemiddelde tijden. "Deepening of the voice" 6-12 monthsquote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg, van 1 injectie? je zal wel schor worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |