Dat scheelt.quote:Op maandag 19 april 2010 16:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee zit binnen, maar het voelt wel zomers.
uhuh, een paar collega's hebben bedacht om met een groepje wat te organiseren.quote:
Kruiden in de tuinquote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wegens gebrek aan tuin heb ik voor in huis en balkon wat plantjes en kruiden gehaald
Vind je dat Mraznummer ook niet een beetje sex in a songquote:Op maandag 19 april 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE voor Erik!
En de printer. Die het weer doet nadat we hem weggegooid hebben (van de computer dan) en opnieuw hebben geïnstalleerd!
Goed bezig!quote:Op maandag 19 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
uhuh, een paar collega's hebben bedacht om met een groepje wat te organiseren.Iedereen is een beetje gek door het weer, want de halve pabo-achtige site vliegt mijn mailbox in.
Zeg, ik zit inmiddels op de 1150 keer geturfd.
Da's ook mijn droomtuin. Maar aangezien groene vingers hier afwezig zijn en de droomtuinman ontbreekt heb ik het opgegeven. Tis niet zo aardig om telkens plantjes tot de doodstraf te veroordelen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kruiden in de tuin. In mijn ideale wereld staat mijn hele grote tuin er heel erg vol mee
. Verse tijm en rozemarijn en munt en oregano en dille en peterselie en basilicum en salie enzo
.
Jaaaaaaaaa!quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je dat Mraznummer ook niet een beetje sex in a song![]()
?
Go Greys en haar technische collega's!quote:Op maandag 19 april 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE voor Erik!
En de printer. Die het weer doet nadat we hem weggegooid hebben (van de computer dan) en opnieuw hebben geïnstalleerd!
quote:Op maandag 19 april 2010 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan nu al zin krijgen in krieltjes (met schil) uit de oven, olijfolie erover, tijm en rozemarijn erover en dan totdat het gaar is. (met een beetje peper en grof zout natuurlijk).
quote:Eerste 'aswolk-crash' in Engeland?
Andover - Nabij Andover in Groot-Brittannië is een vliegtuigje neergestort. De politie houdt rekening met een crash als gevolg van de aswolk uit IJsland.
Boven Groot-Brittannië geldt een vliegverbod. Dat weerhield twee mannen in een klein toestel er niet van om te vliegen. Het toestel stortte neer en vloog in brand. De mannen zijn allebei overleden.
Het is nog niet zeker of de stofwolk daadwerkelijk een rol heeft gespeeld in het ongeluk. De politie is nog bezig met onderzoek.
Tot straks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |