SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is lui.quote:Op maandag 19 april 2010 15:50 schreef Hammer-Time het volgende:
Vandaag moesten we een ECDL-examen maken [Laatste 2 (Access & Powerpoint)
Ik ging me op tijd aanmelden, pasje laten zien en opeens gaat de alarm bel af.
Iedereen moest het gebouw verlaten, via de nooduitgang-poort het schoolgebouw verlaten, nou kon dat niet, want heel het gebouw had geen stroom meer.
Blijkbaar was er dus een stroomuitval en de Adjunct-Directeur zei: "...Jullie mogen nu allemaal jullie spullen pakken en op weg naar huis gaan"
Zonder te aarzelen pakte we onze spullen (trappen lopen, geen stroom = geen werkende liften), en dus weer naar beneden lopen om naar huis te vertrekken.
Klacht: ROC Eindhoven, School voor ICT had geen stroom meer
Klacht2: ECDL
Klacht3: 3×12 trappen lopen, omdat de liften het niet deden vanwege stroomuitval.
Klacht4: Ze hebben geen nood-generator.
Anti-klacht: Vrij zijn om ~14:30 terwijl ik eigenlijk pas om 17:00 uit zou zijn![]()
![]()
Die foto weer hé...quote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Phoneutria het volgende:
King says:
lame vandaag toets
is stroom uitgevallen op school dus voor niks naar school geweest
I say:
hahahahaha
Heb die trap helaas ookal een paar keer gelopen, dat is toch een aanslag op mijn hart.quote:
quote:
Dan moet je trainen!quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Heb die trap helaas ookal een paar keer gelopen, dat is toch een aanslag op mijn hart.
als je naar beneden loopt zou dat niks uit moeten maken.quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Heb die trap helaas ookal een paar keer gelopen, dat is toch een aanslag op mijn hart.
Ik heb werkelijk niets tegen die trap, maar als je naar de 6de etage moet en dat zo 3x, god zeg...quote:
Jij zit op het ROC ehquote:
fijn voor je, koop een lollie en bouw een feestjequote:Op maandag 19 april 2010 19:47 schreef Jahr00n het volgende:
Ik doe gymnasium en heb een iq van 180+
Nou doeg.
Zeg, kun jij me even een terrasje bestraten?quote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
fijn voor je, koop een lollie en bouw een feestje
nee laat ik doen, wel door mensen die op t roc zitten want die kunnen wel een terrasje bestraten. iets wat jou vast niet luktquote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zeg, kun jij me even een terrasje bestraten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |