Mwaa vind ik te weinig. Ik wacht gewoon nog even. Verder geen haast.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Apekoek het volgende:
Stel dat de Macbook in goede conditie was, dan is een normale max vraagprijs 420 euro zie: http://www.mac2sell.net/p(...)b476b03acb03336fcfec
De accu is dood en het scherm knippert af en toe geeft aan dat de Macbook niet in opperste staat meer is. Ik heb op zich wel interesse maar je vraagprijs is absurd. Ik doe daarom een voorzichtig bod van 200 euro.
Nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef Neo_ het volgende:
eventueel interesse in ruil met een (Windows) laptop? Sony Vaio 17"?
Wanneer en hoe vaak flikkert het scherm?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:44 schreef H-blast het volgende:
[..]
Mwaa vind ik te weinig. Ik wacht gewoon nog even. Verder geen haast.
[..]
Nee.
Mwa heel af en toe. Ik kan het helaas niet meten zo weinig komt het voor. Vanmmorgen deed ie het toevallig, maar de afgelopen 7 dagen heeft ie het zeker niet gedaan terwijl ie elke dag ongeveer 2 uur aanstaat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wanneer en hoe vaak flikkert het scherm?
Vertel me meer! Wat moet ie kosten?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Apekoek het volgende:
Als ruil een optie is, dan heb ik hier nog wel een beamer staan.
ho. tyf is op, topickaper.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vertel me meer! Wat moet ie kosten?
Nieuwerkerk aan den IJsselquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |