Gaat volgens mij om een akoestische (western) gitaar, die kan je niet intoneren bij mijn weten.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Svyatagor het volgende:
Je zal waarschijnlijk wel even opnieuw moeten intoneren als je andere snaardikte gat gebruiken.
Horen!!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef Witchfynder het volgende:
En anders schrijf je ff een ballad die 7 minuten en 19 seconden duurt.
Dat komt welquote:
Gitaar, versterker, oordoppen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef Cynic het volgende:
Het is maar goed dat ik vandaag een vrije dag heb genomen (even los van het sollicitatiegesprek dat ik dadelijk heb) want het bijelkaar zoeken van al mijn spullen duurt best lang. Kan niks meer vinden.
Maar ik geloof dat ik de meest belangrijke spullen inmiddels weer op orde heb.
Ik kan mijn inbussleutels eerst niet vinden, die zijn ook nogal belangrijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaar, versterker, oordoppen?. Plectra hebben wij eventueel voor je
.
Waar moet je spelen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:37 schreef brother52 het volgende:
Ah, ik weet al wat ik vergeten ben.
Een extra kabeltje voor onze andere gitarist. Hij heeft bijna altijd te weinig kabels bij zich.
In de Kade, Zaandam.quote:
Thanks. Jij ook.quote:
Heb je die nu of niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan mijn inbussleutels eerst niet vinden, die zijn ook nogal belangrijk.
Hoe werkt zo'n gain booster in je gitaar?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef DrD00m het volgende:
EMG Kerry King KFK setje gekocht![]()
(emg 81, 85 en PA2 gain boost switch)
[ afbeelding ]
Couldn't resist the GAS
Klik aan: Gain boostquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoe werkt zo'n gain booster in je gitaar?
Ah slim!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klik aan: Gain boost
Klik uit: Geen boost
Zou niet weten waarom, je schakelt gewoon het signaal uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ah slim!
Oja nog een vraagje: hoe gaat het met een killswitch icm actieve elementen? Want gaan je elementen dan niet naar de zak ofzo?
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er iets stuk gaat door zelfinductie, maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk in dit gevalquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, je schakelt gewoon het signaal uit.
Als dat zo was dan hadden we er allang over gehoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef Libelah het volgende:
[..]
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er iets stuk gaat door zelfinductie, maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk in dit geval
Succes met inbouwen dude!! Voor de Dean?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef DrD00m het volgende:
EMG Kerry King KFK setje gekocht![]()
(emg 81, 85 en PA2 gain boost switch)
[ afbeelding ]
Couldn't resist the GAS
Daaromquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat zo was dan hadden we er allang over gehoord
Het is best nog lastig om tot een keuze te komen. voor de andere 2 is het een stuk gemakkelijker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef -Menn0- het volgende:
Trouwens, ben je door met een akoestisch nummer dus je zou denken dat je suggesties die akoestisch zijn. Komt er 1 aanzetten met Layla (en dan niet de akoestische versie dusch......) Handig!
Voted.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef -Menn0- het volgende:
Kies hier de nummers voor de drie FOK!Idols
Ook spam
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klik aan: Gain boost
Klik uit: Geen boost
De akoustische versie zou ook een veel betere suggestie zijn geweestquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef -Menn0- het volgende:
Trouwens, ben je door met een akoestisch nummer dus je zou denken dat je suggesties die akoestisch zijn. Komt er 1 aanzetten met Layla (en dan niet de akoestische versie dusch......) Handig!
Ja ik dacht Layla, daar kan ik wel wat meequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef BoerBert het volgende:
[..]
De akoustische versie zou ook een veel betere suggestie zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |