Of Yamaha (die strats zijn best aardige startersdingen geloof ik?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ahum...je bedoelt de budgetseries van merken als Ibanez.
Hij is opzich wel tof, maar niet superquote:Op woensdag 21 april 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
Die plaat van Slash is best lekker trouwens
jeej, me geheugen werkte een keerquote:Op woensdag 21 april 2010 09:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt. Om de zoveel topics laat ik ze weer langs komen.
.
Ik vind ook de duurste series van Ibanez behoorlijk goedkoop voor wat je ervoor krijgt, dus noem ik dat budget!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ahum...je bedoelt de budgetseries van merken als Ibanez.
Snob!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind ook de duurste series van Ibanez behoorlijk goedkoop voor wat je ervoor krijgt, dus noem ik dat budget!
Oh raar, heb ik thuis en op mijn laptop geen last vanquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het geluid komt maar van één kant. Aan de andere kant hoor ik alleen ruis.
Dan heb je het op Mono staan, of je moet eens door je koptelefoon luisterenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:04 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Oh raar, heb ik thuis en op mijn laptop geen last van
niks snob. Realistisch...quote:
Ah, ik zal straks als ik thuis ben nog wat gaan kloten danquote:Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb je het op Mono staan, of je moet eens door je koptelefoon luisteren
Dat komt omdat er ook geen zang isquote:Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef Ayca het volgende:
Ik was het aan het luisteren met mijn oortjes waarvan er 1tje stuk isvond het al raar waarom ik geen zang hoorde
Ohhhquote:Op woensdag 21 april 2010 11:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ah, ik zal straks als ik thuis ben nog wat gaan kloten dan
[..]
Dat komt omdat er ook geen zang is
Het enige wat ik met Ibanez heb is dat het lijkt alsof hoe duurder de serie, hoe krankzinniger de kleuren wordenquote:
Ik vind haar zo veel beter dan die hijgerij bij de Black Eyed Peas!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:37 schreef Patrijz het volgende:
[..]
jawelaf en toe draai ik eens paar nrs tussendoor! wel leuk hoe zelfs Fergie die classic rock vibe er nog in weet te houden haha!
Zitten toch ook best stevige nummers bij welquote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hij is opzich wel tof, maar niet superGeef mij maar lekkere hardrock zoals hij bij GnR deed
Lijkt me als beginner juist een leuke startquote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef gekkewiebel het volgende:
Ok bedankt the dean. voor 160 euro valt natuurlijk niet veel te verwachten, maar voor een beginner als ik? Ik heb ook lopen denken aan een yamaha pacifica 112(j) die nog wel eens op marktplaats staat. Wat kan ik dan beter doen?
even linkje doorlezen,bedankt!
quote:
Ja, want dat klinkt exact hetzelfde. Elke band met gitaar en zangeres klinkt zo. IKC ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
(ja die is ook 50 topics geleden al eens gespamt)
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want dat klinkt exact hetzelfde. Elke band met gitaar en zangeres klinkt zo. IKC ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |