Vintage, London City... om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh dank jullie wel voor je snelle reactie
[..]
hmm ok, zou je iets rond dezelfde prijs kunnen aanraden dan?
Het is je vergeven hoor!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor!We stemmen gewoon op je voor de Idols!
![]()
Komt wel goed, schatje.quote:(en je kunt nog altijd meer dan ik)
Feedback besteedt dit uit aan een derde partij. Zoek uit wie en spreek die aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:05 schreef Spelvout het volgende:
Weet iemand of ze bij Feedback de kam/zadel vervangen?
Ik zit er aan te denken om deze bij mijn Epiphone EJ200 te vervangen voor bot (of been, hoe noemen ze dat in het nederlands?)
Ah, bedankt. Ik zit in de regio Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Feedback besteedt dit uit aan een derde partij. Zoek uit wie en spreek die aan. In Rotterdam is dat ene Ad Vermeer. Maar als je in deze buurt zit (geen idee, niet gekeken in je profiel) kun je net zo goed naar De Gier. Die hebben een goede rep van jewelste.
Yep, hij is ook echt een fanatieke gitarist en spaart hier al tijden voor. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:28 schreef Cynic het volgende:
Da's ook gelijk een beste bak!
Bedankt man. Altijd leuk om te horen van zo'n [semi]pro opnemer natuurlijkquote:
Koffie staat klaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, Friesland en zulks... moet ik ook weer eens langs...
Als je je budget en beetje aangeeft welke stijl je wil, dan kunnen we je vast beter helpen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Gehenna het volgende:
ik speel iets van een half jaartje akoestisch en nu wil eigenlijk wel eens elektrisch proberen, weten jullie misschien waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een elektrische gitaar?
op dit moment lijkt me deze helemaal geweldig:
Stagg L400WH Les Paul Wit
uiteraard ga ik ga eerst even in de winkel kijken, voordat ik hem aanschaf
Veel leuk spul, ook wel nieuw, maar ook tweedehands. Kijk eens naar Vintage, heeft veel verschillende modellen en zijn heel erg leuke gitaren, en goed betaalbaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Biels het volgende:
Ik wil binnenkort ook een nieuwe gitaar, euro of 2, 300 ofzo. Voor allerlei verschillende stijlen. Pro-tips?
Ik had het aan de gitaristen uit m'n bandje gevraagd ook, maar die komen meestal met suggesties rond de 600 euroquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel leuk spul, ook wel nieuw, maar ook tweedehands. Kijk eens naar Vintage, heeft veel verschillende modellen en zijn heel erg leuke gitaren, en goed betaalbaar.
En alles zit op links.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef Spelvout het volgende:
Net even een filmpje gemaakt om te kijken of ik dat beeld/geluid goed bij elkaar gevoegd kreeg (apart opgenomen)
Is redenlijk gelukt maar hij loopt íets out of sync.
Binnenkort maar eens op zangles gaan ofzo, zo is het niet echt leuk om naar te luisteren
had je dat 50 topics terug ook al niet eens gespamd?quote:
jawelquote:Op woensdag 21 april 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
Die plaat van Slash is best lekker trouwens
Klopt. Om de zoveel topics laat ik ze weer langs komenquote:Op woensdag 21 april 2010 07:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
had je dat 50 topics terug ook al niet eens gespamd?
Die is dus oud tegen de tijd dat ik er ben!quote:
Budgetmerken als Ibanez zijn ook de moeite waard. Ik heb al een tijdje een AS-73 te koop staan, mag weg voor een leuke prijs (info via PM).quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had het aan de gitaristen uit m'n bandje gevraagd ook, maar die komen meestal met suggesties rond de 600 euro. Ik zal eens kijken!
Dat is zo'n mooie hollow bodyquote:Op woensdag 21 april 2010 10:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Budgetmerken als Ibanez zijn ook de moeite waard. Ik heb al een tijdje een AS-73 te koop staan, mag weg voor een leuke prijs (info via PM).
Ahum...je bedoelt de budgetseries van merken als Ibanezquote:Op woensdag 21 april 2010 10:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Budgetmerken als Ibanez zijn ook de moeite waard. Ik heb al een tijdje een AS-73 te koop staan, mag weg voor een leuke prijs (info via PM).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |