Zeker, zeker... Ooit komt dat Warmothspul voor mij er ook welquote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Prima plan.![]()
Al lijkt het me beter dat we dan gewoon op spul van Warmoth gaan spelen
1,5 mm? Speel je bas of zo?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef Ayca het volgende:
Mehhh ben mijn favoriete plectrum kwijt1,5 mm
dat wordt even wat nieuwe kopen
actie van de gitaar waarschijnlijk niet goedquote:Op donderdag 22 april 2010 17:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Hm, heb gister dus die sx thinline gekocht, maar als ik de lage E snaar (en de A trouwens) aansla met wat kracht dan rammelt hij wat, alsof de snaar tegen een andere fret aankomt. Vnl als ik een g speel (vinger 3e fret op E dus).
Is dat de consequentie van een goedkope gitaar, of is hij toch niet goed afgesteld?
Als hij nou in Friesland woont....quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef brother52 het volgende:
Hij is waarschijnlijk niet goed afgesteld.
Ik heb tijden 1mm gebruik maar tegenwoordig gebruik ik vooral 0,73mm. Speelt toch wel een stukje prettiger.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef Witchfynder het volgende:
Jeff Waters zei op NAMM dat hij 1 mm picks het beste vindt om hard mee te riffen, omdat ze dun genoeg zijn om nog mee te werken, maar dik genoeg om ze niet mee te laten buigen, wat erg vermoeiend is en snelheid kost. Ben ik het wel mee eens. Ik gebruikte altijd 1.14, maar ben nu ook naar 1.0 gegaan.
Ja, dan had hij hem in één keer helemaal goed af kunnen laten stellen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als hij nou in Friesland woont.....
Nee, gewoon met een klein imbusje de zadeltjes wat hoger zetten. Kun je zelf trouwens ook doen, alleen moet je hem daarna wel intoneren.Valt trouwens niet onder garantie want in principe is er niets stuk. Valt eerder onder service.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik neem aan dat dit nog onder de garantie valt toch? Ik vraag me af in hoeverre dit eigenlijk te herstellen is? Je kunt er niet zomaar een stukje brug bij plakken... Nouja dat zoekt hij morgen maar uit
Net even gekeken, Jazz III is 1,38mm.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb tijden 1mm gebruik maar tegenwoordig gebruik ik vooral 0,73mm. Speelt toch wel een stukje prettiger.
Hoe lang lagen ze er al op dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef Spelvout het volgende:
En toen knapte mijn hoge e snaar
Heb nu nog alleen een setje D'Addario .13's liggen. Weer gauw een paar Rotosound Yellow's .12 bestellen
edit\
Wel raar trouwens, ik tunede toch echt omlaag (was bezig mijn gitaar ff in open g te zetten). Ik heb daarvoor best hard op twee nummers mee zitten raggen, kan het zijn dat het spanningsverschil opeens te groot was ofzo?(akoestisch)
edit2\
En daar ging de g snaar ookIk zat nog een hele toon onder de G..
Arm gitaartje, krijgt veel te voorduren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |