Wat heeft dat ermee te maken? Jij kraamt zo veel onzin uit, en als mensen die onzin op een onderbouwde manier tegengaan negeer je ze. Ik snap wel waarom hoor, jouw domme geroep is nog minder te onderbouwen dan dat van ons aller vrind Wilders. En die knullige "jullie-wij" mentaliteit was natuurlijk wel te verwachten -edit-quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoop je. Je bent gewoon teleurgesteld omdat links jullie altijd keer op keer in de stront laten zakken. Noem GL SP PVDD etc.
Wilders wil het niet en kan het niet. Hij heeft geen capabele bestuurders tot zijn beschikking. Dat zit er gewoon niet inquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat kabinet komt er echt niet. Wilders wilt niet regeren,
Ik hoop het echt niet, ik vind het een verstandige traditie om de politieke leider in de kamer te hebben. Bovendien wordt er een parlement gekozen, en niet een regering. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als er een kabinet gevormd wordt met mensen die niks met een partij hebben, dan kan de kamer weer doen waar ze voor bedacht is, in plaats van het kabinet verdedigen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef eriksd het volgende:
Rutte
Het verdient wel een compliment, dat zelfinzicht van Wilders, daar kunnen andere partijen nog wat van leren. Het zal ook mede een factor zijn achter het succes van Wilders, daar waar andere partijen (EenNL, LPF, Conservatieven.nl, etc.) faalden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders wil het niet en kan het niet. Hij heeft geen capabele bestuurders tot zijn beschikking. Dat zit er gewoon niet in
Maar als je de premier kan leveren dan is het wel net even anders denk ik. Dat levert meer conflicten op in uitstraling dan een of andere vice-premier en minister van pakweg financiën.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, ik vind het een verstandige traditie om de politieke leider in de kamer te hebben.
Dat zou prima zijn inderdaad.quote:Bovendien wordt er een parlement gekozen, en niet een regering. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als er een kabinet gevormd wordt met mensen die niks met een partij hebben, dan kan de kamer weer doen waar ze voor bedacht is, in plaats van het kabinet verdedigen.
Hij roept dat hij wel wil maar dat meent hij gewoon niet gok ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het verdient wel een compliment, dat zelfinzicht van Wilders, daar kunnen andere partijen nog wat van leren. Het zal ook mede een factor zijn achter het succes van Wilders, daar waar andere partijen (EenNL, LPF, Conservatieven.nl, etc.) faalden.
Maar hij laat dat zelfinzicht niet blijken. Hij roept tegen wie het maar wilt horen dat hij wilt regeren, danwel direct via een kabinet, danwel door een minderheidskabinet in de houdgreep te houden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het verdient wel een compliment, dat zelfinzicht van Wilders, daar kunnen andere partijen nog wat van leren. Het zal ook mede een factor zijn achter het succes van Wilders, daar waar andere partijen (EenNL, LPF, Conservatieven.nl, etc.) faalden.
Liberaal? Die lui willen alles houden zoals het is, puur conservatief dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Balkenende bos konden elkaar ook niet zien of luchten, uiteindeljik lukten ze het wel. Pech, we krijgen straks een lekker rechts fris conservatief kabinet. Heel liberaal op economisch terrein, en heel behouden op cultuurrelativisme.
Het is een verstandige gewoonte inderdaad, maar het is geen traditie meer. Niet veel partijen doen dat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, ik vind het een verstandige traditie om de politieke leider in de kamer te hebben. Bovendien wordt er een parlement gekozen, en niet een regering. Ik zou er zelfs geen problemen mee hebben als er een kabinet gevormd wordt met mensen die niks met een partij hebben, dan kan de kamer weer doen waar ze voor bedacht is, in plaats van het kabinet verdedigen.
Dat is natuurlijk een drogreden van formaat. Als liberalisering jarenlang de trend is, en men valt daar nu op terug, ga jij dat dan met droge ogen conservatief noemen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:43 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Liberaal? Die lui willen alles houden zoals het is, puur conservatief dus.
Ja, maar de VVD van nu is zo rechts dat het me sterk lijkt dat zo'n kabinet er van zal komenquote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef Arcee het volgende:
Paars 3 heeft nu zelfs zonder GL een meerderheid.(77)
Rutte kan zomaar weer linkser worden als de verkiezingen voorbij zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar de VVD van nu is zo rechts dat het me sterk lijkt dat zo'n kabinet er van zal komen
Da's waar. Ik ken Rutte uit de jaren negentig als m'n favoriete niet-zo-heel-erg-rechtse VVDer.quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Rutte kan zomaar weer linkser worden als de verkiezingen voorbij zijn.
Dáárom dus.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Vanwaar die haat tegen Teeven? Hij is mijn favoriete vvd'er, camera hier, verbodje daar, burgerrechten moeten we niet te serieus nemen.
Je geeft het anwoord zelf al.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Vanwaar die haat tegen Teeven? Hij is mijn favoriete vvd'er, camera hier, verbodje daar, burgerrechten moeten we niet te serieus nemen.
Teeven
Ja, een speerpunt van Rutte was altijd gratis kinderopvang. Dat vond ik best links. En de prestatiebeurs voor studenten van Rutte was ook redelijk links, vergeleken met het leenstelsel waar de andere partijen nu mee aankomen.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ken Rutte uit de jaren negentig als m'n favoriete niet-zo-heel-erg-rechtse VVDer.
Maar dan moeten ze wel Teeven droppen
Een dikke bedreiging voor onze vrijheid. Dat klopt.quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Teeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |