Dat is wel een beetje wat ik in gedachten had.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef Bart het volgende:
Centraal topic kan dan toch prima, je zet dan in de OP dat iemand aan moet geven wat zijn budget, gebruiksdoel en eigen idee is, omdat anders zijn vraag niet in behandeling genomen wordt. Zo heb je op T.net ook van die centrale topics, bijvoorbeeld voor als je info wil welke videokaart je moet kopen, dan staat daar ook in de OP:
[..]
En die vragen moeten dan eerst beantwoord worden in een post.
Done.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef Qwea het volgende:
[Froyo android] Htc desire reboot spontaan en heeft errors
Wil iemand er reboot ipv boot van maken?
Iemand negeren heb je nog niet geleerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik stel een serieuze vraag in Software en er loopt nu 1 of andere dork te zeuren dat t een troll zou zijn..... Kunnen jullie dat verwijderen want het is een serieuze vraag!
BVD!
Je lokt dat soort reacties zelf uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik stel een serieuze vraag in Software en er loopt nu 1 of andere dork te zeuren dat t een troll zou zijn..... Kunnen jullie dat verwijderen want het is een serieuze vraag!
BVD!
3 Dingen:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
BVD!
Je vergeet:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
3 Dingen:
1) Niet uitlokken door eerst downloaden en dan omlaag laden te gebruiken
2) Als je ze dan toch heb uitgelokt niet happen
3) Al helemaal niet verder op in gaan en je eigen topic verneuken
Amen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:55 schreef Light het volgende:
[..]
Je vergeet:
4) Ga niet drammen als er na 20 minuten nog niet gereageerd is, helemaal niet midden in de nacht.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
-laten we de google bait ff lekker achterwege laten tot jij 100% zeker weet dat dat ding ook echt bij printcarrier vandaan komt-
De opmaak van de zin doet dat wel vermoeden idd. Heb het even aangepast, want het is idd nooit wenselijk. Ook niet als TS gelijk/bewijs heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
WyriHaximus je weet dat googlebait helemaal niet is toegestaan en zelfs banwaardig is in de meeste gevallen?
Gezien je opmerking lijkt het er nu op dat het wel is toegestaan als er maar voldoende bewijs is.
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
3 Dingen:
1) Niet uitlokken door eerst downloaden en dan omlaag laden te gebruiken
2) Als je ze dan toch heb uitgelokt niet happen
3) Al helemaal niet verder op in gaan en je eigen topic verneuken
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.quote:
Haha, mja, ik heb een leven, dus slaap is best een primaire levensbehoefte. En gezien het feit dat ik 's ochtends vroeg op moet, lig ik dus op 1 oor dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
1. Men begrijpt toch wat ik bedoel, wat maakt het nou uit hoe je het schrijft omlaag laden of downloaden WTF!De vraag blijft het zelfde!
![]()
2. Ik had idd niet moeten happen.
3. zie 2
[..]
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.Maar goed dan nog had ik niet zo hoeven reageren in dit topic. Sorry.
HOAXquote:
Echt niet. Ik heb er 1. En geschonken aan 2, ook nog. Dus. Puh.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb er 1. En geschonken aan 2, ook nog. Dus. Puh.
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.quote:Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
Gezien de spectaculaire aanwezigheid afwezigheid van Jo0Lz is overduidelijk bewezen dat hij een leven heeft.quote:
Ja! Hah!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.
Hier. Bewijs in overvloed. Dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gezien de spectaculaire aanwezigheid afwezigheid van Jo0Lz is overduidelijk bewezen dat hij een leven heeft.
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!quote:
Eh... Misschien hebben die samen een leven. Jeweetnooit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!
Ah, een echte DIG-liefdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eh... Misschien hebben die samen een leven. Jeweetnooit!
Men begrijpt het prima alleen vind men iets om over te trollen. Dat dat voor jouw en mij niet logisch is is een 2equote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
1. Men begrijpt toch wat ik bedoel, wat maakt het nou uit hoe je het schrijft omlaag laden of downloaden WTF!De vraag blijft het zelfde!
![]()
[..]
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.Maar goed dan nog had ik niet zo hoeven reageren in dit topic. Sorry.
Je heb gelijk, mijn redenering was dat het eigenlijk niet te bewijzen is dat het van hun komt en dat het daarom niet van toepassing zou zijn. Maar het staat er idd erg ongelukkig en had resoluter moeten zijn in me bewoording.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
WyriHaximus je weet dat googlebait helemaal niet is toegestaan en zelfs banwaardig is in de meeste gevallen?
Gezien je opmerking lijkt het er nu op dat het wel is toegestaan als er maar voldoende bewijs is.
[..]
Of de aanname dat mods perfect zijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.
HOAX Ik heb een nieuwe baanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!
Sjorrie en ik ketsen elkaar heul nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |