UHF?quote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
UHF is ook een briljante film. Alleen, als je die nu gaat kijken is het een andere ervaring als toen. En zo heb ik dat met veel films.
UHFquote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
UHF is ook een briljante film. Alleen, als je die nu gaat kijken is het een andere ervaring als toen. En zo heb ik dat met veel films.
Proestquote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik heb gewoon zitten webcammen met die internetgozer uit Amsterdam die ik in december zou ontmoeten na 4,5 jaar contact maar die moest afzeggen omdat de metro;s niet reden vanwege sneeuw.
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassiequote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef Delan het volgende:
[..]
. jaaa de goonies, die was ik even helemaal vergeten, zeker goeie film met huilfactor (euh althans voor mij)
je dacht we hadden t over cammen laat ik nog es een poging wagenquote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik heb gewoon zitten webcammen met die internetgozer uit Amsterdam die ik in december zou ontmoeten na 4,5 jaar contact maar die moest afzeggen omdat de metro;s niet reden vanwege sneeuw.
Yep. Toen liep ik nog onder de metro lijn door en zag ik daar een leeg zakje vencodrop op de grond liggenquote:
Ik ken alleen 187 niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
1 - Lost Highway
2 - Devil's Advocate
3 - American History X
4 - Das Experiment
5 - 187
6 - Apocalypto
7 - Snatch
8 - Requiem for a Dream
9 - V for Vendetta
10 - True Romance
In min of meer willekeurige volgorde...
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
ja hij is goed, haha, moet hem toch maar weer s een keertje gaan kijken!quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassie
Praat jij in het echt ook zo?quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dat chinese jochie is lachen met die uitvindingen van hem en dat bolle gassie
yep, DAT dusquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?
Komen we toch weer terug op die aswolk dan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze rijden nu gewoon hoor, wat let je?
In Diana Jones is ook wel leukquote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En verder natuurlijk zijn er nog films als "The amazing cocksucking adventures of Dr. Fellatio" en Buffy the Vampire layer", die niet in het rijtje met juweeltjes op filmgebied mogen ontbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |