Nog nooit van gehoord. Deze is een van mijn favo films.quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die was idd tof ja.
http://www.imdb.com/title/tt0388139/
Ook een leuke films, mits je een beetje van Dance houdt denk ik.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Deze is een van mijn favo films.
http://www.imdb.com/title/tt0117951/
Die twee iig niet. Beautiful mind vond ik niet zo indrukwekkend en Shawshank heb ik te vaak gezien en kleven ook wat nare herinneringen aanquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef STING het volgende:
Nu dat we het er toch voer hebben, wat is jullie favoriete film?
Ik zit te twijfelen tussen Beautiful Mind en Shawshank Redemption.
het is een goeie film, klaar.quote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, ik zal es kijken, maar vind het een beetje te emo denk ik.
Moet die nog steeds een keer zien.quote:Op maandag 19 april 2010 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
American History X vond ik echt een verschrikkelijke film
Edward Norton vind ik echt heel goed in die film. Waarom vind je m zo vreselijk dan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
American History X vond ik echt een verschrikkelijke film
Ik vond het zo'n " na 1 keer kijken heb ik het wel gezien" - film.quote:Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef rival het volgende:
Waarom komt iedereen met shawshank? Ik heb meer het idee van hij staat zo hoog, dus stemt men er maar op. Zo denderend vond ik de film niet. Goeie film hoor, maar de beste?
Dat vraag ik me met Kluts mee af...quote:Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Edward Norton vind ik echt heel goed in die film. Waarom vind je m zo vreselijk dan?
Se7en was zeker een goeie.quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef Ripley het volgende:
American history X en Se7en vond ik ook wel overdonderend ja
Lord of the Rings, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Requiem for a dream, American History X, Full metal jacket, Casablanca, Edward Scissorhands, Pirates en ik vergeet een hele boel, want ik vind heel veel films leukquote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef STING het volgende:
ALIENS natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef STING het volgende:
Edward Nortonquote:Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Edward Norton vind ik echt heel goed in die film. Waarom vind je m zo vreselijk dan?
Pirates is zo overratedquote:Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef vencodark het volgende:
Requiem, Pirates, Secret Window, American Beauty zijn toch zo zachtjes aan mijn favorieten.Perfume ook.
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vind ik niet. De muziek, de scenes en de meesterlijke Depp-humor maken het de moeite waard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |